logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۵۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

توضیحات دادستان زنجان در خصوص هزینه‌های کفن و دفن اموات کرونایی+ فیلم

توضیحات-دادستان-زنجان-در-خصوص-هزینه‌های-کفن-و-دفن-اموات-کرونایی+-فیلم

دادستان در حاشیه بازدید از آرامستان جدید و محل تدفین اموات کرونایی در خصوص اخذ هزینه‌ها و نحوه کفن و دفن اموات کرونایی توضیحات کاملی را ارائه دادند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محسن کرمی در بازدید از آرامستان جدید زنجان با اشاره به اینکه بیماری کرونا ضایعه زیادی را برای استان زنجان و کشور و همچنین کل دنیا به بار آورده است اظهار کرد: در کنار این همه مشکلاتی را که مشاهده می‌کنیم حرکت‌های جهادی را می‌بینیم که نوید بخش حرکت‌های انقلابی و انسان دوستانه توسط تعدادی از هم استانی‌های عزیز در بخش‌های مختلف خود را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: پزشکان و پرستاران در صف اول این مبارزه قرار دارند و به صورت جهادی تلاش می‌کنند و بیش از وظایف خود در عرصه مبارزه با کرونا زحمت می‌کشند.

دادستان زنجان ابراز کرد: برخی از افراد هستند که علاوه بر حیطه‌ وظایف‌شان اقدامات انسان دوستانه‌ای را انجام می‌دهند و از خانواده خود دور می‌مانند تا به مردم خدمات رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت‌های جهادی در بخش‌های مختلف از تهیه اقلام مورد نیاز سالمندان برای جلوگیری از خروج آنها منزلشان٬ تولید و تهیه اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند که در این شرایط آسیب‌پذیر هستند انجام می‌شود ابراز کرد: اینها نمونه‌هایی از حرکت‌های جهادی است که شاخص‌های آن را در جامعه می‌بینیم.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه رسیدگی به اموات بیماران کرونایی از دیگر حرکت‌های جهادی انجام تکلیف شرعی اعم از تغسیل و تدفین اموات است که توسط جهادگران انجام می‌شود افزود: به دلیل مشکلات و هراسی که در این زمینه وجود دارد ممکن است خیلی از مجموعه‌ها از این کار گریزان باشند اما مجموعه جهادی که در حال حاضر مشاهده کردیم اقدامات تکلیف شرعی را با انگیزه و روحیه بسیار بالایی انجام می‌دهند که این کار بسیار ارزشمند است.

در ادامه فیلم توضیحات دادستان زنجان در خصوص هزینه‌های کفن و دفن اموات کرونایی را مشاهده می‌کنید.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر