logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۵۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان خبر داد

پلمب 400 واحد صنفی در سطح استان زنجان

پلمب-400-واحد-صنفی-در-سطح-استان-زنجان

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: از ابتدای طرح ابلاغیه عدم فعالیت واحدهای عرضه کننده اقلام غیرضرور تا به امروز 400 واحد صنفی در سطح استان پلمب شده است.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع تعطیلی واحدهای غیرضرور در زنجان اظهار کرد: پیرو ابلاغیه‌ای که توسط کمیته امنیتی ارائه شده تا 16 فروردین تقریبا بیش از 90 درصد واحدهای صنفی از این ابلاغیه تمکین کرده بودند و هیچ فعالیتی نداشتند.

وی با تاکید براینکه اطلاع رسانی مجدد به پاساژ‌ها و اتحادیه‌ها انجام شده است تصریح کرد: اکثر واحدهای صنفی که اقلام غیرضرور عرضه می‌کنند تعطیل هستند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه 24 هزار واحد صنفی پروانه‌دار در سطح شهر زنجان فعالیت می‌کنند ابراز کرد: توان بازرسی ما اعم از بازرسان سازمان صمت٬ اماکن و اتاق اصناف به حدود 80 نفر می‌رسد و این بازرسان در سطح شهر زنجان به ویژه در مناطق پردد فعالیت می‌کنند و به اصناف عرضه کننده اقلام غیرضرور اخطار می‌دهند و اگر توجه نکنند بدون هیچ اغماضی نسبت به پلمپ واحد اقدام می‌شود.

وی با تاکید براینکه فعالیت برخی از مشاغل خدماتی ضروری است افزود: این واحدها به صورت دوره‌ای فعالیت می‌کنند و غیر از واحدهای صنفی که کشیک هستند با واحدهای صنفی که فعالیت آنها غیرضروری بوده در حد توان برخورد می‌کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح تعطیلی واحدهای غیرضرور 400 واحد صنفی پلمب شده است عنوان کرد: پلمب واحدهایی که با ملایمت نسبت به اجرای طرح تمکین کردند و تشکیل پرونده در مراجع قضایی نداشتند با دستور دولت نسبت به فک پلمب آنها اقدام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر