logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۵۶۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در شهرک صنعتی روی زنجان+ فیلم

رزمایش-دفاع-بیولوژیک-سپاه-در-شهرک-صنعتی-روی-زنجان+-فیلم

سپاه انصار المهدی استان زنجان(عج) رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه را در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در شهرک صنعتی روی زنجان برگزار کرد. 

به گزارش موج رسا; با انتشار ویروس کرونا در ایران و ایجاد یک وفاق و همدلی در بین ملت مسلمان ایران برای شکست این ویروس منحوس، مردم علاوه بر اقدمات حفاظت فردی به کمک دستگاه های دولتی و حکومتی برای ضدعفونی معابر و مکان های عمومی آمدند.

یکی از نهاد هایی که از اولین روز های انتشار ویروس کرونا در صحنه ها حاضر بوده و هست نیروهای مردمی بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که مانند دوران دفاع مقدس حماسه های بسیاری را از خود برای آیندگان به یادگار گذاشته و می‌گذارد.

صبح امروز بسیج کارگری استان زنجان به همراه یگان جنگ نوین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه انصار المهدی استان زنجان(عج) در جهت ایجاد محیطی امن برای کارکنان شهرک صنعتی روی و اطمینان خاطر خانواده های کارکان شهرک صنعتی روی اقدام به ضدعفونی و گندزدایی در این محیط صنعتی کرد.

شهرک صنعتی روی با بیش از 5 هزار کادر صنعتی و کارگری و واحد تولیدی یکی از شریان های اصلی اقتصادی استان در زمان جنگ اقتصادی استکبار علیه نظام اسلامی به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر