logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۵۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبرداد

راه‌اندازی بازدید مجازی از موزه شهدای استان زنجان/ زیارت مزار شهدا مجازی شد

راه‌اندازی-بازدید-مجازی-از-موزه-شهدای-استان-زنجان-زیارت-مزار-شهدا-مجازی-شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بازدید مجازی از موزه شهدای استان زنجان برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

 علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان زنجان، حضور در آرامستان‌های استان زنجان ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز آرامستان‌های استان تعطیل است، خاطرنشان کرد: اما زیارت مجازی مزار شهدای استان زنجان فراهم شده است.

این مسئول ادامه داد: به منظور زیارت افراد با شهدای استان زنجان علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایثار و نوید شاهد استان زنجان به صورت مجازی شهدای خود را زیارت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: در سامانه‌های یاد شده زمینه زیارت مجازی فراهم شده است و نیازی با حضور در مزار شهدا نیست.

کاظمی از فراهم شدن زمینه برای بازدید مجازی از موزه شهدای استان زنجان خبرداد و گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از موزه شهدا می‌توانند به سایت‌های ایثار و نوید شاهد مراجعه کنند.

وی گفت: بازدید از موزه شهدای استان زنجان در همه طول سال فراهم بود، اما با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در حال حاضر این موزه نیز تعطیل است.

این مسئول بیان داشت: موزه شهدای استان زنجان دارای آثار ارزشمندی از شهدای گرانقدر استان زنجان است که علاقه‌مندان بیشماری از آن بازدید می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این موزه به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه‌اندازی شده است و آثار، وصیت‌نامه‌ها، دلنوشته‌ها، عکس‌ها و مستندات دوران دفاع مقدس در آن نگهداری می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر