logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۵۶۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

برای تحقق جهش تولید دولت، سرمایه و بازار شرکت های دانش بنیان را تامین کند

برای-تحقق-جهش-تولید-دولت،-سرمایه-و-بازار-شرکت-های-دانش-بنیان-را-تامین-کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به شعار سال، گفت: برای تحقق جهش تولید دولت سرمایه و بازار شرکت های دانش بنیان را تامین کند.

علیرضا فیروزفر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت اقتصادی ایجاد شده در جهان به واسطه انتشار ویروس، کرونا اظهار کرد: زمانی که رهبری در خصوص یک مسئله ای صحبت می کنند قطعا آن امر ممکن است.

وی با بیان اینکه اجرای فرمایشات رهبری بستگی به همت مسئولین و مردم دارد، ابراز کرد: مردم قطعا پای کار هستند و در این زمان ما باید بیشتر از همت مسئولان صحبت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه سال گذشته سال رونق تولید بود و باید مبنا قرار گیرد و ببینیم برای جهش تولید باید چه کاری انجام دهیم، تصریح کرد: مسئولان باید به فکر تسهیل امور باشند.

وی با بیان اینکه جهش تولید بدون تسهیل در امور امکان پذیر نیست، عنوان کرد: یکی از تسهیلات که می تواند وجود داشته باشد تامین زیر ساخت های لازم برای انجام وظیفه دانشگاه ها به صورت کامل در جهش تولید است.

فیروزفر با بیان اینکه جهش تولید حتما باید از کانال شرکت های دانش بنیان اتفاق بیفتد، افزود: جهش تولید باید از کانال شرکت های دانش بنیان اتفاق بیفتد تا بتوانیم استقلال در تولید را برای کشور مهیا کنیم.

وی با اشاره به مزیت های جهش تولید بیان کرد: جهش تولید قطعا همراه با افزایش قدرت تولید داخلی است.

رئیس دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به تسهیلات تولید کنندگان، تصریح کرد: تسهیلات برای تولید کنندگان اعم از تسهیلات بانکی و سایر امور مربوط به سازمان ها و نهاد های وابسته دولت باید انجام شود و اگر این تسهیلات باشد به راحتی شعار سال محقق می شود.

وی با بیان اینکه در سال پیش رو کرونا حتما جمع می شود و لازم است مسئولین برنامه ویژه ای برای جهش تولید داشته باشند افزود: مردم همیشه همت خود را نشان داده اند و قطعا مردم این بار نیز با اعطای تسهیلات می توانند شعار سال را محقق کنند.

فیروز فر با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان بر اساس یک ایده اولیه شکل پیدا می کند، خاطر نشان کرد: این ایده اولیه برای رشد و رسیدن به مرحله دانش بنیان شدن و تجاری سازی و طی مراحل trf  و رسیدن به تولید انبوه، نیازمند حمایت است.

وی با بیان اینکه ایده پردازی ها همیشه از طرف نخبگان صورت می گیرد، افزود: نخبگان معمولان سرمایه آن‌چنانی و آشنایی با بازار و تجارت ندارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، بیان کرد: حتما باید تامین سرمایه و بازار برای عرضه محصولات شرکت های دانش بنیان از طرف دولت در نظر گرفته شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر