logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۵۶۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول شورای هیئات مذهبی استان زنجان خبر داد:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی توسط هیئت های مذهبی زنجان/ 12 هیئت استان زنجان در تولید ماسک فعالیت می کنند

توزیع-10-هزار-بسته-معیشتی-توسط-هیئت-های-مذهبی-زنجان-12-هیئت-استان-زنجان-در-تولید-ماسک-فعالیت-می-کنند

مسئول شورای هیئات مذهبی استان زنجان با اشاره به فعالیت های هیئات مذهبی زنجان، گفت: بیش از 10 هزار بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی در بین نیازمندان توزیع شده است.

نادر شامی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سرعت انتشار ویروس کرونا در مراکز تجمعی، اظهار کرد: یکی از سخت ترین کار هایی که هیئات مذهبی انجام دادند تعطیلی هیئات بود و چون اکثر مردم زنجان هیئتی هستند، تعطیل کردن هیئت درزنجان به این راحتی نیست.

وی با بیان اینکه تمامی هیئات مذهبی استان زنجان تعطیل است، ابراز کرد: برای آنکه جو معنوی در جامعه از بین نرود و روحیه دهی به مردم انجام شود برگزاری هیئات مذهبی به صورت مجازی در دستور کار هیئات مذهبی قرار گرفت.

مسئول شورای هیئات مذهبی استان زنجان با اشاره به حضور پرشور هیئات مذهبی در ضد عفونی معابر، تصریح کرد: در اواخر سال 98 حدود 50 تیم با ظرفیت 750 نفر در این امر مشغول به خدمت رسانی بودند.

وی با بیان اینکه 12 هیئت در استان زنجان به صورت مستقیم در تولید ماسک فعالیت می کنند، عنوان کرد: تمامی ماسک های تولید شده توسط هیئات مذهبی استان زنجان مورد تایید اداره بهداشت است.

شامی با اشاره به فعالیت خودرو های صوت هیئات مذهبی، افزود: این خودرو ها پیام های بهداشتی و کمپین در خانه بمانیم را تبلیغ می کند.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده هایی که کرونا بر فعالیت کاری آن ها موثر بوده است، ابراز کررد: بیش از 10 هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیاز مند توزیع شده است.

مسئول شورای هیئات مذهبی استان زنجان با اشاره به تولید آب میوه طبعی توسط هیئت ثار الله زنجان و توزیع آن در بین بیماران و پرستاران، تصریح کرد: روزانه توزیع آبمیوه طبیعی در بیمارستان های زنجان انجام می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر