logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۵۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد

برخورد با اصنافی که مصوبه تعطیلی را رعایت نکنند/ فعالیت 3 مرکز تست کرونا در زنجان

برخورد-با-اصنافی-که-مصوبه-تعطیلی-را-رعایت-نکنند-فعالیت-3-مرکز-تست-کرونا-در-زنجان

فرماندار زنجان با تاکید براینکه مراکز 16 ساعته از بیماران سرپایی تست کرونا را انجام می‌دهند گفت: در حال حاضر 3 مرکز تست کرونا در استان زنجان فعالیت می‌کند.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد عدم توجه برخی از اصناف به موضوع مصوبه تعطیلی واحدهای صنفی تا 20 فروردین ماه اظهار کرد: تا به امروز در مجموع اصناف همراهی خوبی داشتند و امیدواریم این همراهی به همین صورت ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: با اصنافی که ابلاغیه تعطیلی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد شده و اداره اماکن وظایف قانونی خود را نسبت به این گونه اصناف اعمال خواهد کرد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه موضوع محدودیت ورودی‌های شهرها کمک بزرگی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا انجام می‌دهد ابراز کرد: این محدودیت همچنان به شدت ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز 16 ساعته تست کرونا در زنجان افزود: خوشبختانه نخستین استانی هستیم که به صورت پایلوت با مجموعه افرادی که به مراکز آزمایشگاهی 16 ساعته در زنجان مراجعه می‌کنند تست کرونا گرفته می‌شود.

عسگری با تاکید براینکه در گذشته تنها افرادی که در بیمارستان بستری می‌شدند تست کرونا گرفته می‌شد ادامه داد: در حال حاضر تست کرونا از همه افرادی که مراجعه می‌کنند به صورت سرپایی و همچنین افرادی که مشکوک به کرونا هستند نیز گرفته می‌شود.

وی ابراز کرد: تقاضای ما این است که افرادی که حتی کوچترین احساسی را در خصوص علائم بیماری کرونا داشتند به مراکز آزمایشگاهی 16 ساعته تست کرونا مراجعه کنند.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه 3 مرکز را در سطح زنجان پیش‌بینی شده است عنوان کرد: بعد از گرفته شدن تست کرونا بلافاصله شرایط افراد مشخص می‌شود و همچنین افرادی که از سایر استانها برمی‌گردند نیز مدتی موضوع قرنطینه خانگی را رعایت کنند کنترل‌های لازم را داشته باشند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر