logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۵۶۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان خبر داد

عرضه 30 درصد از کلاهای مورد نیاز مردم به صورت آنلاین در زنجان

عرضه-30-درصد-از-کلاهای-مورد-نیاز-مردم-به-صورت-آنلاین-در-زنجان

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای عدم حضور مردم در فروشگاه ها، گفت: اکنون 30 درصد از کالا های مورد نیاز مردم به صورت آنلاین در زنجان عرضه می شود.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری امشب در نشست خبری اظهار کرد: در این ایام برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم تمامی واحد های تولیدی با تمام توان مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه واحد های تولید متعددی در راستای تامین ماسک مورد نیاز استان راه اندازی شده اند، ابراز کرد: روزانه 100 هزار ماسک در زنجان تولید می شود.

رئیس سازمان صمت با اشاره به نیاز مراکز درمانی به برخی از ماسک های مختلف، تصریح کرد: لوازم مورد نیاز و 100 هزار ماسک جراحی از تهران درخواست و تحویل معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان شد.

وی با اشاره به وجود ابلاغیه ملی منع فعالیت صنفی تا زمان اعلام شده توسط دولت، عنوان کرد: هیچ محدودیتی بر فعالیت واحد های صنعتی وجود ندارد.

فغفوری با اشاره به راه اندازی گشت های مشترک نظارت بر قیمت اقلام بهداشتی، افزود: قیمت ماسک های توزیع شده به صورت کشوری اصلاح شده است و هر بسته ماسک 4 هزار و 500 تومان است.

وی با اشاره به شعار سال، ابراز کرد: در راستای اشتغال و تولید برنامه ریزی هایی شده است که در جلسات مرتبط نهایی و ارائه می شود.

رئیس سازمان صمت با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای عرضه کلاها مورد نیاز مردم در جهت عدم حضور مردم در فروشگاه ها، تصریح کرد: اکنون 30 درصد از اقلام مورد نیاز مردم به صورت برخط در زنجان عرضه می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر