logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۵۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

کمک بسیج به کشف احتکار ماسک و دستکش در زنجان/ دوخت لباس برای کادر درمانی بیمارستان‌ها آغاز شده است

کمک-بسیج-به-کشف-احتکار-ماسک-و-دستکش-در-زنجان-دوخت-لباس-برای-کادر-درمانی-بیمارستان‌ها-آغاز-شده-است

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: فعالیت بسیج در زمینه احتکار و کشفیات ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده نتایج مطلوبی داشته است.

 سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پایگاه‌ها بسیج استان زنجان اطلاع رسانی لازم را برای شرکت مردم در پویش در خانه بمانیم انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه به منظور تامین مواد ضدعفونی کننده برای گروه‌های جهادی از ظرفیت خیرین استفاده شده است، افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم استان زنجان به همت گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در دورترین مناطق استان حضور یافته و خدمات‌رسانی کرده و نسبت به غربالگری افراد نیز اقدام می‌کنند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در زمینه غربالگری پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است و در برخی شهرستان‌ها به صورت 100 درصدی غربالگری انجام شده است اما در شهر زنجان هنوز این امر 100 درصد محقق نشده است.

طهماسبی افزود: راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری فنی و حرفه‌ای استان زنجان موجب شده تا در این زمینه بسیاری از مشکلات حل شده است.

وی با بیان اینکه بسیج اصناف استان نیز نظارت های لازم را بر تعطیلی اصناف دارد، خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی نیز در فضای مجازی تولید محتوا کرده و نسبت به آگاه سازی مردم اقدام می کنند.

این مسئول افزود: دوخت لباس برای کادر درمانی بیمارستان‌ها آغاز شده است و در کارگاه‌ها ادامه دارد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت بسیج در زمینه احتکار و کشفیات ماسک و دستکش، گفت: این کشفیات تحویل مراکز درمانی شد تا آنها تصمیم‌گیری کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر