logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۵۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 601 نفر رسید

شمار-مبتلایان-کرونا-ویروس-در-زنجان-به-601-نفر-رسید

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در امور اجتماعی و مشارکت های مردمی با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 601 نفر رسید.

به گزارش موج رسا; مقتدا شعوری امشب در نشست خبری با اشاره به تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در زنجان، اظهار کرد: یک هزار و 721  نفر تا به امروز به این بیماری در زنجان مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه 370 بیمار کرونای اکنو ن در سراسر استان در حال دریافت خدمات بستری از بیمارستان های استان هستند ابراز کرد: 408 نفر از بیماران کرونایی در زنجان از بیمارستان ها مرخص شده اند.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در امور اجتماعی و مشارکت های مردمی با اشاره به مبتلا شدن 19 نفر از هم استانی ها به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: تعداد بیماران کرونایی استان زنجان به 601 نفر رسید.

وی با اشاره به تعداد فوتی های ناشی از کرونا ویروس، عنوان کرد: 58 نفر تا به امروز به دلیل انتشار ویروس کرونا در زنجان جان باخته اند.

شعوری با گریز به طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی به همراه طرح های دیگر در کنترل کرونا ویروس کمک می کند.

وی با یادآوری اقدمات دانشگاه علوم پزشکی زنجان قبل از بروز کرونا ویروس در زنجان، ابراز کرد: اقدامات دانشگاه علوم پزشکی زنجان موجب به تعویق افتادن یک ماه انتشار این ویروس در زنجان شد.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در امور اجتماعی و مشارکت های مردمی با اشاره به پویش های مردمی در راستای مقالبه با کرونا ویروس تصریح کرد: همراهی مردم برای موفقیت در هر طرحی یکی از الزامات است.

وی بیان کرد: کمک های مردمی و کمک سازمان ها موجب ارائه بهتر خدمات به بیماران می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر