logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۵۶۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار طارم:

تشدید محدودیت ترافیکی در مبادی ورودی‌های شهرستان طارم/ 20 مسیر گردشگری طارم بسته شد

تشدید-محدودیت-ترافیکی-در-مبادی-ورودی‌های-شهرستان-طارم-20-مسیر-گردشگری-طارم-بسته-شد

فرماندار طارم با اشاره به محدودیت کامل تردد خودروها در محور زنجان و طارم گفت: امروز و فردا تردد خودروها در محور زنجان و طارم ممنوع شد.

ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از زمانی که دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی از سوی وزارت کشور ابلاغ شده مبادی‌های ورودی شهرستان طارم به شدت کنترل می‌شوند اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با فرمانداری زنجان محدودیت‌ها شدید ترافیکی امروز و فردا در محور زنجان و طارم انجام شده است.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان نیز 20 مسیر گردشگری از طریق راهداری٬ دهیاری٬ شهرداری و نیروی انتظامی به صورت کامل مسدود شده است.

فرماندار شهرستان طارم در ادامه در خصوص تامین اقلام مورد نیاز مردم در سطح شهرستان طارم عنوان کرد: خوشبختانه با رصدی که به صورت مستمر در سطح شهرستان انجام می‌شود موردی از کمبود کالاهای اساسی در سطح شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه فروشگاه‌های تامین کننده کالاهای اساسی در سطح شهرستان فعال هستند ابراز کرد: مردم به راحتی می‌توانند کالاهای خود را از فروشگاه‌های فعال در سطح شهرستان تامین کنند و جای نگرانی در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر