logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۵۵۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

12 فروردین سر آغاز حیات واقعی نظام اسلامی است/ نه گفتن به آمریکا ثمره 12 فروردین

12-فروردین-سر-آغاز-حیات-واقعی-نظام-اسلامی-است-نه-گفتن-به-آمریکا-ثمره-12-فروردین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 12 فروردین به عنوان سرآغازی برای نظام جمهوری اسلامی و حیات واقعی این نظام است.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 12 فروردین تداعی‌کننده حضور باشکوه مردم در صحنه بوده و به عنوان عید و روز تاریخی مهم از سوی امام خمینی (ره) برای مردم ایران و مستضفعان جهان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، هنوز یک نظام اسلامی که مدنظر حضرت امام خمینی (ره) بود در کشور حاکم نشده و رنگ بوی نظام شاهنشاهی و سلطه طاغوتی به مشام می‌رسید، افزود: امام راحل برای اینکه مردم پای کار بوده و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محقق شده و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند، در روزهای 10 و 11 فروردین سال 1358 دستور برگزاری همه پرسی را صادر کردند.

 این مسئول خاطرنشان کرد: همه مردم ایران در روز 12 فروردین 1358، با رای 98.2 درصدی به نظام اسلامی رای داده و موجب تغییر نظام شاهنشاهی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در چنین روزی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای ساختار سیاسی و اجتماعی را تغییر داده و جمهوری اسلامی را انتخاب کردند که این روز عید بزرگی برای مردم ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی گفت: امروز هم با سکانداری مقام معظم رهبری این نظام اسلامی پیشرونده است و مردم همانگونه که در تشکیل نظام اسلامی نقش داشتند در استمرار آن نیز بر خلاف برخی کشورها که ادعای جمهوریت را دارند اما مردم هیچ نقشی در مدیریت آن ندارند، نقش دارند.

این مسئول با بیان اینکه وظیفه داریم قدردان نعمت جمهوری اسلامی باشیم، افزود: به طور متوسط هر دو سال یک انتخابات در ایران اسلامی برگزار می‌شود که مردم نقش اول را در برگزاری باشکوه آن ایفا می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نقش مردم در توسعه و پیشرفت نظام اسلامی در چهل سال گذشته بی‌بدیل است، افزود: مقام معظم رهبری نیز در چهل سالگی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه را ترسیم کردند که باید بر اساس آن حرکت کرد.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: امروز هم امور جامعه در دست جوانان مومن، متعهد و متخصصی است که در چهل سال آینده نقش بزرگی خواهند داشت.

وی افزود: حضور و نقش مردم در مبارزه با بیماری کرونا  نیز ثمره همان 12 فروردین سال 1358 است.

این مسئول گفت: به برکت این روز است که کشورهای ابرقدرتی از جمله آمریکا که برخی کشورها از آوردن نام آنها، تنشان می‌لرزید، در برابر نظام اسلامی کاری از پیش نمی‌برند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نظام شاهنشاهی همواره تابع ابرقدرت‌های شرق و غرب بود اما با پیروزی جمهوری اسلامی به رهبری امام و حضور مردم در صحنه، کشورهای مدعی دارای بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات برای مبارزه با بیماری کرونا، از کشور و جوانان ما طلب یاری می‌کنند، افزود: این مهم ثمره و نتیجه حضور مردم در صحنه است.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: امروز جوانان با ایثارگری در صف مقدم همگام و همراه پزشکان و پرستاران در صحنه هستند و حتی پیشرفت های بهداشتی ایران به ویژه در زمینه تولید کیت‌های آزمایشگاهی و دارو چشم جهانیان را خیره کرده است.

وی گفت: همه این پیشرفت‌ها و پیروزی‌ها به برکت وجود ولایت فقیه است و هر جا پشت سر و پشتیبان ولایت فقیه بوده‌ایم نظام اسلامی آسیب ندیده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر