logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۵۵۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

پلمب 58 واحد صنفی متخلف در زنجان/ طرح کنترل و نظارت بر صنوف به صورت مستمر انجام می شود

پلمب-58-واحد-صنفی-متخلف-در-زنجان-طرح-کنترل-و-نظارت-بر-صنوف-به-صورت-مستمر-انجام-می-شود

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کنترل و نظارت مستمر بر صنوف از پلمب 58 واحد صنفی متخلف و اخطار و تعهد از 12 واحد دیگر خبر داد .

به گزارش موج رسا; به نقل از پلیس، ایرج خانی پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ماموران انتظامی استان نظارت و کنترل بر صنوف را به صورت شبانه روزی رصد و با متخلفان برخورد می کنند .

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی و نظارت بر واحدهای صنفی را بخشی از اقدامات پلیس در طرح مقابله با کرونا خواند و گفت: ضمن حضور مستمر تیم های انتظامی در 23 نقطه اجرای طرح و تداوم طرح های مقابله با محتکران، اقدامات قابل توجهی به ویژه در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان اجرایی شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته در مرکز استان 58 واحد صنفی که بر خلاف مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی  فعالیت داشتند، پلمب شدند و برای 12 واحد صنفی نیز اخطار پلمب  و تعهد صادر شد.

خانی پور با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی کلیه آحاد جامعه به مصوبات طرح فاصله اجتماعی ، خاطر نشان کرد : همچنین ماموران انتظامی از یک واحد صنفی 883 عدد قرص غیر مجاز کشف کردند .

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر