logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۵۵۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

پیوند صنعت و رسانه برای تحقق شعار سال ضروری است/ تشکیل شورای صنعت و رسانه در زنجان

پیوند-صنعت-و-رسانه-برای-تحقق-شعار-سال-ضروری-است-تشکیل-شورای-صنعت-و-رسانه-در-زنجان

مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: برای تحقق جهش تولید به عنوان شعار سال باید پیوند مطلوبی بین صنعت و رسانه ایجاد شود.

عبدالله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در صورت جامعه عمل پوشاندن به شعار سال، جهش تولید موجب ارتقای شاخص‌های اقتصادی و بهبود کیفیت زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای غرور و عزت ملی کشور خواهد شد.

وی برضرورت استفاده از نیروهای توانمند داخلی برای رشد پایدار اقتصادی و کاهش اتکا به خارج از مرزها برای تحقق جهش تولید تاکید کرد و گفت: نیروی داخلی می تواند عزم جدی برای تحقق شعار سال داشته باشد.

این مسئول پیوند صنعت و رسانه‌ها را موجب شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و مزیت‌های نسبی عنوان کرد و افزود: در صورت توجه به تحقق شعار سال، استان شاهد تصمیم‌گیری و تصمیم سازی هوشمندانه صاحبان صنایع و کارگزاران در بخش‌های مختلف می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان نقش رسانه‌ها را در تولید نقش تسهیل‌گری و جهش‌زا عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در نظارت، مدیریت، آموزش، مطالبه‌گری در زمینه رفع موانع تولید و عارضه یابی دارند.

جعفری بیان داشت: متولیان صنعت باید از تمام ظرفیت رسانه‌ها برای تولید و شناسایی مزیت‌های نسبی استان استفاده کرده و برای رفع موانع صنعت و امید آفرینی در جامعه از این ظرفیت استفاده کنند.

وی برضرورت تشکیل شورای صنعت و رسانه برای ارتباط موثر و مستمر رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: برگزاری اردوهای رسانه‌ای از صنایع و معادن بزرگ و کوچک استان برای الگو سازی در رسانه‌ها به جهش تولید کمک می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: متولیان صنعت باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌های استانی و ملی برای جهش تولید استفاده کرده و این ظرفیت را نادیده نگیرند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر