logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۵۵۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان مطرح کرد؛

ضرورت فاصله گرفتن مردم از رودخانه‎ها و مسیل‌ها/ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب و مدیریت سدها انجام شده است

ضرورت-فاصله-گرفتن-مردم-از-رودخانه‎ها-و-مسیل‌ها-تمهیدات-لازم-برای-عبور-سیلاب-و-مدیریت-سدها-انجام-شده-است

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و پرهیز از سفرهای غیر ضروری توصیه مدیریت بحران استان به مردم است.

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بارش‌های استان زنجان در خط سیل نبوده است و این امر باعث شده تا سیلی در استان اتفاق نیفتد.

وی افزود: بارش‌های خوبی از اولین روزهای سال در استان زنجان اتفاق افتاده و ادامه دارد که خوشبختانه موجب طغیان سدها و ایجاد مشکل نشده است.

این مسئول با بیان اینکه  تهمیدات لازم برای عبور سیلاب و مدیریت سدها انجام شده است، افزود: فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و پرهیز از سفرهای غیر ضروری توصیه مدیریت بحران استان به مردم است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه با همکاری جهاد کشاورزی استان آگاه سازی مردم در زمینه حفظ محصولات کشاورزی انجام شده است، افزود: تا کنون سرمای زیر 5 درجه در سال جدید در استان ثبت نشده است تا به محصولات کشاورزی آسیب بزند.

کرامتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به میزان بارش‌های استان، سالی پر بار و پر از میوه برای هم استانی‌ها و کشاورزان باشد.

وی برضرورت رعایت نکات ایمنی در مناطق در معرض خطر به ویژه مناطق کوهستانی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: عدم اسکان و توقف در حرایم و بستر رودخانه‌ها ضروری است.

 این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه همه فرمانداری‌ها با وجود فشار کاری مباحث را رعایت کرده و آمادگی خوبی دارند، افزود: استان آمادگی لازم را در صورت احتمال وقوع سیل دارد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر