logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۵۵۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد

فعالیت 8 هزار جهادگر استان زنجان در زمینه مقابله با کرونا

فعالیت-8-هزار-جهادگر-استان-زنجان-در-زمینه-مقابله-با-کرونا

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 8 هزار جهادگر زنجانی در زمینه ضد عفونی کردن معابر و توزیع بسته‌های بهداشتی در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر 530 گروه جهادی در استان زنجان در زمینه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 400 گروه در قالب 6 هزار و 300 نفر برای ضد عفونی کردن معابر فعالیت می‌کنند، افزود: 130 گروه نیز در قالب یک هزار و 700 نفر اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین افراد کم درآمد جامعه می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: گروه‌های جهادی استان بر اساس جغرافیا و محله محور فعالیت کرده و تا کنون یک هزار و 180 مدرسه در استان را ضد عفونی کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: ضد عفونی 2 هزار و 710 نقطه در استان، توزیع 21 هزار بسته بهداشتی و توزیع 45 هزار ماسک و دستکش از اقدامات این گروه‌ها محسوب می‌شود.

امندی افزود: گروه‌های جهادی در زمینه آموزش و مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند که تا کنون به 60 هزار نفر آموزش ارائه شده است.

وی با اشاره به فعال سازی 30 کارگاه تولید ماسک در استان زنجان، گفت: 110 هزار ماسک توسط بسیجیان در این کارگاه‌ها تولید شده است.

این مسئول با بیان اینکه گروه‌های جهادی در زمینه غربالگری بیماران نیز فعالیت می‌کنند، افزود: فعالیت‌های مطلوبی تا کنون در این زمینه انجام شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر