logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۵۵۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

محدودیت‌های جدید ورود خودروهای غیربومی به زنجان اعمال می‌شود/ در تامین ارزاق عمومی مردم مشکلی نداریم

محدودیت‌های-جدید-ورود-خودروهای-غیربومی-به-زنجان-اعمال-می‌شود-در-تامین-ارزاق-عمومی-مردم-مشکلی-نداریم

فرماندار زنجان با اشاره اینکه در تامین ارزاق عمومی مردم هیچ مشکلی در زنجان نداریم گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم از قبل انجام شده است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد محدودیت ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان اظهار کرد: این محدودیت‌ها در چند روز اخیر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان با نیروی انتظامی و هلال احمر که در مبادی ورودی شهر زنجان مستقر هستند هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه طی روزهای آینده محدودیت ورود خودروها افزایش خواهد یافت بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای محدودیت‌های ورود خودروهای غیربومی با استانهای همجوار انجام شده و این هماهنگی‌ها با استانهای قزوین٬ آذربایجان شرقی٬ و غربی صورت گرفته تا محدودیت‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌هایی که با استانهای همجوار داریم محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود عنوان کرد: در تلاش هستیم با کمک ارگان‌های دیگر محدودیت ورود خودروهای غیربومی را افزایش دهیم.

عسگری در خصوص اقدامات انجام شده برای کاهش تردد در داخل شهر زنجان بیان کرد: نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی در داخل شهر زنجان اقدام شده که کسبه‌ها در این راستا همکاری خوبی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه واحدهایی صنفی که محصولات غیرضروری را عرضه می‌کنند باید تعطیل شوند و کسانی که توجهی نمی‌کنند از ظرفیت‌های قانونی در برخورد با آنها استفاده خواهیم کرد ابراز کرد: متاسفانه با این اقدامات همچنان شاهد حضور مردم در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها هستیم و از مردم در خواست می‌کنیم که در اجتماعات حضور نداشته باشند تا بتوانیم زنجیره شیوع بیماری کرونا را در استان قطع کنیم.

فرماندار زنجان در مورد تامین اقلام اساسی مردم نیز عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم زنجان نداریم و اقلام اساسی مردم به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌ها به مسئولان فروشگاه‌های تامین کننده ارزاق مهم مردم طی جلسه‌ای ابلاغ شد عنوان کرد: تاکید شد عرضه اقلام با کمترین ازدحام انجام شود و کالاهای خود را افزایش دهند تا مردم در ساعات مختلف بتوانند نسبت به تامین اقلام مورد خود اقدام کنند.

عسگری در خصوص تامین ارزاق مورد نیاز مردم عنوان کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در تامین اقلام مورد نیاز مردم نداریم و از قبل پیش‌بینی‌های لازم اتخاذ شده و کالاها به اندازه کافی در انبار‌های اصلی که تامین کننده ارزاق عمومی هستند وجود دارد و فروشگاه‌های سطح شهر زنجان نیز به صورت مستمر رصد می‌شود و هیچ مشکلی از لحاظ کالاها در سطح شهر زنجان نداریم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را بکار بستیم تا مردم بتوانند از راه‌های مختلف کالاهای مورد نیاز خود را تامین کنند خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های لازم با فروشگاه‌های اینترنتی که در سطح استان زنجان فعالیت دارند انجام شده تا اقلام مورد مردم را تامین کنند.

فرماندار زنجان بیان کرد: مردم زنجان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را بدون اینکه به فروشگاه‌ها مراجعه کنند با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی که به صورت مجاز فعالیت دارند تامین کنند و قیمت اقلام عرضه شده توسط این فروشگاه‌های نیز به صورت کامل رصد می‌شود و برخی از این فروشگاه‌ها طرح‌های تخفیفی نیز در این ایام اعمال می‌کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر