logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۵۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کاسبان سیاسی کرونا را بشناسید؛

دفاع تمام قد فعال اصلاح طلب از حضور جاسوسان فرانسوی در ایران

دفاع-تمام-قد-فعال-اصلاح-طلب-از-حضور-جاسوسان-فرانسوی-در-ایران

عباس عبدی طی یادداشتی در کانال شخصی خود همصدا با ضدانقلاب از دیپورت گروه به‌اصطلاع پزشکان بدون مرز انتقاد کرده و مدعی شده که مخالفت با این گروه از جانب کسانی صورت گرفته که در صورت بیماری، تخت و پزشک برای آنها از هم‌اکنون رزرو شده‌است!

به گزارش موج رسا; عباس عبدی طی یادداشتی در کانال شخصی خود همصدا با ضدانقلاب از دیپورت گروه به‌اصطلاع پزشکان بدون مرز انتقاد کرده و مدعی شده که مخالفت با این گروه از جانب کسانی صورت گرفته که در صورت بیماری، تخت و پزشک برای آنها از هم‌اکنون رزرو شده‌است!

عبدی البته توضیح نمی‌دهد وقتی چندصد تخت خالی در بیمارستان‌ها وجود دارد، 48 تخت صحرایی گروه مذکور به چه‌کار ایران می‌آمده است.

جالب اینکه عبدی برای اثبات ادعای خود به خبری مشکوک از ایسنا (خبرگزاری نزدیک به ظریف) که بعدا حذف شد استناد کرده که در آن برای تبرئه وزارت خارجه، صدر تا ذیل وزارت بهداشت را زیر سوال برده و مدعی شده هم نمکی از این جریان مطلع بوده (برخلاف اظهارنظر خود وزیر بهداشت) و هم محموله همراه کاروان اعزامی بی‌ارزش نبوده است (برخلاف توییت وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت)

ضروری است دادستانی به ادعاهای نظیر یادداشت اخیر عبدی که عملا به تشویش اذهان عمومی می‌انجامد ورود کرده و با آن برخورد جدی کند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر