logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۵۴۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان خبر داد

برخورد با عرضه کنندگان سموم قاچاق و غیرمجاز در سطح استان زنجان

برخورد-با-عرضه-کنندگان-سموم-قاچاق-و-غیرمجاز-در-سطح-استان-زنجان

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید بر برخورد با عرضه کنندگان سموم قاچاق و غیرمجاز در سطح استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از 74 فروشگاه مجاز عرضه سموم کشاورزی در استان فعال بوده و که فعالیت‌ آنها به صورت مستمر رصد می‌شود.

ربابه شب‌خیز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد نظارت بر مرکز توزیع کننده سموم کشاورزی در استان زنجان اظهار کرد: این نظارتها در طول سال به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی در همه ایام بر فروشگاه‌های مراکز توزیع کننده سموم کشاورزی نظارت دارند بیان کرد: در حال حاضر بیش از 74 فروشگاه مجاز در سطح استان زنجان فعال بوده که این فروشگاه‌ها توسط اکیپ‌های نظارتی در ایام فصل بهار به صورتی هفتگی رصد می‌شوند.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه در این نظارتها نوع سموم٬ تاریخ مصرف سموم مورد بازدید قرار می‌گیرد و همچنین جلوگیری از عرضه سموم قاچاق یا غیرمجاز در این گونه مراکز اقدام می‌شود بیان کرد: اگر کشاورزان عرضه سموم غیرمجاز یا قاچاق در سطح استان مشاهده کردند به اولین مرکز شهرستان خود گزارش دهند تا توسط بازرسان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در اکیپ‌های بازرسی نمایندگان سازمان صمت و تعزیرات نیز حضور دارند و در صورت مشاهده تشکیل پرونده شده و برخوردهای قانونی بلافاصله انجام می‌شود.

شب‌خیز در مورد مبارزه با سن گندم در استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بارش‌ها در سطح استان تداوم دارد و گزارشی از سن گندم در مزارع استان اعلام نشده است.

وی با تاکید براینکه مزارع گندم استان زنجان به صورت مستمر پایش می‌شود بیان کرد: با توجه به شرایط آب هوایی انتظار داریم در خصوص سن گندم تا 15 فروردین هیچ مشکلی وجود نداشته باشیم و با این شرایط مقابله با سن گندم از 15 فروردین آغاز شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر