logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۵۴۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبرداد

اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا

اجرای-طرح-ممنوعیت-ورود-خودروهای-غیربومی-به-زنجان-تا-ریشه‌کنی-بیماری-کرونا

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان همچنان ادامه دارد گفت: این طرح تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان زنجان ادامه دارد.

آرش خلخالی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طرح کنترل ورود خودروهای غیربومی به زنجان همگام به سایر استانها همچنان اجرا می‌شود اظهار کرد: امسال مسافرتهای نوروزی نسبت به سالهای گذشته کاهش بسیار چشمگیری داشت.

وی تصریح کرد: مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره شیوع این بیماری از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی بوده و نیروی انتظامی یک نیروی تاثیر گذار در بُعد موضوعات امنیتی و غیره در جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان بیان کرد: واحدهای یگان امداد در سه محور ورودی جاده تبریز٬ محور بیجار و میدان بسیج به صورت 24 مستقر هستند و از ورود خودروهای غیربومی به داخل زنجان خودداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای پزشکی انتظامی نیز در این راستا پای کار هستند عنوان کرد: بروشورهای آگاه بخشی توسط نیروهای درمانی نیروی انتظامی در بین مردم در مبادی ورودی شهر توزیع می‌شود.

وی ابراز کرد: برخی از خودروها پلاک غیربومی بوده ولی صاحب خودروها بومی هستند که در چنین مواردی موضوع به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از تشخیص صحت موضوع اجازه ورود به این گونه خودروها داده می‌شود.

وی با بیان اینکه همه افرادی که از مبادی ورودی به داخل شهر زنجان وارد می‌شود توسط عوامل درمانی تست می‌شود بیان کرد: خودروهای غیربومی با کمال احترام بازگردانده شده و از ورود آنها به زنجان جلوگیری می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از اطلاع رسانی‌های خوب توسط رسانه‌ها این فرهنگ سازی اتفاق افتاده و میزان مسافرتها از ابتدای اجرای طرح کنترل بسیار کاهش یافته است.

وی بیان کرد: از هم استانی‌های عزیز نیز درخواست می‌کنیم از استان خارج نشوند و این کنترل‌ها به صورت کشوری بوده و در همه استانها اجرا می‌شود و اگر از استان خارج شوند در حین ورود به سایر استانها با مشکل مواجه خواهند شد.

وی عنوان کرد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت و امیدواریم با کمک و همراهی مردم زودتر بتوانیم زنجیره شیوع بیماری کرونا را قطع کنیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر