logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۵۴۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

مکتب سردار سلیمانی ادامه دارد / سردار سلیمانی به قلب‌ها حکومت می‌کرد

مکتب-سردار-سلیمانی-ادامه-دارد-سردار-سلیمانی-به-قلب‌ها-حکومت-می‌کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی، نشان داد که مکتب سردار سلیمانی ادامه دارد.

 

به گزارش موج رسا; "سین هشتم سردار سلیمانی" در سال نو به عنوان پویشی است که علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال تصویری از سفره هفت سین خود با تصویر سردار سلیمانی در این پویش شرکت کنند، نوروز امسال فرصتی است تا با افرادی که در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی در کرمان حضور داشتند، خاطرات و حس و حال مردم در آن روز تشریح شود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از افرادی که در آن روز در کرمان حضور داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: " سردار سلیمانی به عنوان مکتبی است باید راه و سیره این شهید الگوی همگان باشد.

این مسئول بیان داشت: مکتب سردار سلیمانی به شخصیت تبعی وی برمی‌گردد که ناشی از تبعیت وی از امامت، ولایت، ولی خود مقام معظم رهبری، پیروی از ساحت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تابع بودن به قرآن و دستگاه دین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی دارای ویژگی‌های همچون شجاع بودن، نترسیدن، دین و حقیقت و انسانیت را دیدن است، افزود: این مکتب می‌تواند رهروان حقیقی بیشماری داشته و ادامه دهنده مسیر اسلام ناب محمدی باشد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به همنشینی دو ساله با سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: جذبه‌ای در وجود وی بود که انسان‌ها را به خود جلب کرده و هیچ‌کس به خود اجازه نمی‌داد که از دستورات و فرمان او تبعیت نکند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی به قلب‌ها حکومت می‌کرد و خودش هم همواره در خط مقدم بوده و با قدرت باطنی اهداف را مدیریت می‌کرد.

این مسئول افزود: در مراسم تشییع این شهید نیز افراد شرکت‌کننده حال و هوای ویژه‌ای داشتند و اگر چه به ظاهر چند میلیون نفر در این مراسم حضور داشتند اما قدرت بسیج‌کنندگی روح مطهر این شهید در همه مراسم دیده می‌شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به سخنرانی دلنشین و انقلابی فرمانده کل سپاه در این مراسم، گفت: وی در این سخنرانی فرمود من حرف آخر را اول می‌زنم که انتقام خواهیم گرفت و انتقام سخت می‌گیریم.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی از همه اقشار و توده‌های مختلف شرکت داشته و قسم می‌خوردند که راه شهید را ادامه خواهند داد.

وی گفت: اگر شهید سلیمانی در خانه خودش یا در ساختمان‌هایی که در لبنان به این دلیل که فکر می‌کردند سردار در آنجا حضور دارند، هدف قرار می‌دادند، شهید می‌شد، هیچ کدام جایگاه و مکتب شهید سلیمانی را به اندازه‌ای که به دست حکومکت شقی و آمریکای جنایتکار به شهادت برسد، نمی‌توانست نشان دهد.

این مسئول بیان داشت: خیابان‌های شهر کرمان مملو از جمعیتی بود که آمده بودند تا به شهید سلیمانی لبیک گفته و بر ادامه راه ایشان تاکید کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر