logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۵۴۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

جهادگران برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در سایت دانشگاه ثبت نام کنند

جهادگران-برای-کمک-به-دانشگاه-علوم-پزشکی-در-سایت-دانشگاه-ثبت-نام-کنند

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور مشارکت های مردمی کرونا ویروس با اشاره به سازماندهی نیروهای مردمی گفت: جهادگران برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در سایت دانشگاه ثبت نام کنند.

مقتدا شعوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی زنجان در راستای مشارکت نیروی های مردمی به صورت مطلوب، اظهار کرد: نیازمندی های دانشگاه علوم پزشکی را در مناطق مختلف مانند بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی، نقاهتگاه ها و... را در سایت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و به صورت بنر در سطح شهر اعلام کرده ایم.

وی با بیان اینکه هم استانی ها می توانند از طریق شماره کارت ها اعلام شده به نام دانشگاه علوم پزشکی زنجان به حساب دانشگاه واریز کنند، ابراز کرد: اگر هم استانی ها می خواهند به صورت حضوری به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند این امر حتما باید ساختارمند باشد و برخورد هیئتی می تواند باعث انتشار بیشتر ویروس کرونا شود.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در امور مشارکت های مردمی کرونا ویروس با اشاره به اینکه در راستای ساختارمندی گروه های جهادی و جهادگران ما در دانشگاه بر اساس تخصصی که جهادگران دارند گروه های جهادی و جهادگران را طبقه بندی می کنیم، تصریح کرد: برای نیروهای تخصصی مردمی دوره های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی در چند بخش ساماندهی می شوند و بخشی از این گروه ها برای بالا بردن فرهنگ عمومی مردم، کار های رسانه ای، به عناون نیروی حراست و... به همکاری گرفته می شوند، عنوان کرد: داوطلبین می توانند با ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی زنجان در قسمت معاونت اجتماعی و مشارکت های مردمی درخواست خود را اعلام کنند.

شعوری با اشاره به پیک کرونا ویروس در هفته های آینده، افزود: ما می خواهم نیرو های مردمی برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی به صورت ساماندهی شده ورود پیدا کنند تا بازده کار بالا باشد تا از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده شود.

وی با بیان اینکه افرادی که می خواهند ماسک و لباس های مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز بهداشتی را تولید کنند باید محصولات بر اساس استاندار های دانشگاه علوم پزشکی تولید شود و این استاندارد ها در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی موجود است، ابراز کرد: تولید هرماسکی نمی تواند به مجموعه کمک کند و حتما باید استاندارد های لازم در انها رعایت شده باشد.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در امور مشارکت های مردمی کرونا ویروس با اشاره به حضور گروه های مردمی سازماندهی شده در کنار دانشگاه علوم پزشکی، عنوان کرد: ما آمادگی ساماندهی 10 هزار نیروی مردمی را داریم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر