logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۵۴۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

کاهش 70 درصدی تصادفات در استان زنجان

کاهش-70-درصدی-تصادفات-در-استان-زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان زنجان گفت: میزان ترددها در تعطیلات امسال 60 درصد کاهش یافت است.

عباس مظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; در مورد کاهش میزان ترددها در تعطیلات نوروز امسال اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اخطارهای وزارت بهداشت میزان ترددها در محورهای استان نسبت به سال گذشته 60 درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: ولی متاسفانه برخی ها به این موارد توجه نکرده و در این ایام بار مسافرت بستند و تردد در محورهای فرعی بسیار کاهش یافته و بیشتر تردد‌ها در محورهای اصلی استان اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر در محورهای طارم- چورزق- تهم، دندی و خدابنده بارش برف حاکم بوده و سطح جاده نیز لعزنده است افزود: در سایر محورها نیز بارش باران به صورت پراکنده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راه از زمان آغاز طرح نوروزی در محورهای  اصلی استان مستقر هستند بیان کرد: امسال به دلیل کاهش حجم ترددها میزان تصادفات نیز کاهش یافته است.

مظفری خاطر نشان کرد: میزان تصادفات در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافته که تصادفاتی که در این ایام رخ داده بیشتر خسارتی بودند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی خاصی در هیچ یک از محورهای استان زنجان وجود ندارد و از مردم میخواهیم مسافرتهای خود را کنسل کنند تا زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر