logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۵۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو مجلس خبرگان رهبری:

برای جهش تولید هر ۳ قوه باید تلاش کنند/ بیشتر مشکلات کشور ریشه در مسائل اقتصادی دارد

برای-جهش-تولید-هر-۳-قوه-باید-تلاش-کنند-بیشتر-مشکلات-کشور-ریشه-در-مسائل-اقتصادی-دارد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای تحقق شعار سال باید همه بخش‌های کشور از جمله مجلس، قوه قضائیه و دولت به مسئله تولید توجه جدی داشته و برای حل مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند.

آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نشان می‌دهد مشکلات ما ریشه در مسائل اقتصادی دارد و باید برای حل مشکلات به مسائل اقتصادی توجه شود.

وی افزود: مقام معظم هبری بر روی مسئله تولید که اصلی‌ترین عامل محرکه اقتصاد کشور محسوب می‌شود، تاکید دارند چرا که بازار داخلی کشور به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند پاسخگوی بخش عمده‌ای از نیاز تولید داخل باشد.

نماینده مردم زنجان مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امسال نیز شعار سال در راستای افزایش تولید نامگذاری شده و ضروری است همه مسئولان برای افزایش تولید با کیفیت تلاش کنند.

آیت‌الله دولابی برضرورت تسهیل مراحل اعطای مجوز به تولید کنندگان تاکید کرد و گفت: برای جهش در تولید باید قوانین دست و پا گیر از پیش پای تولید کننده برداشته شود.

وی ایجاد زمینه برای رقابت در داخل را برای تولید کنندگان مهم ارزیابی کرد و افزود: برای ایجاد چنین رقابتی باید از ورود کالای قاچاق جلوگیری شود تا تولیدکننده بتواند روی پای خود بایستد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای جهش در زمینه تولید باید مالیات از دوش تولید کننده برداشته شود، افزود: حل موانعی که باعث می‌شود تولید به صرفه نباشد، از دیگر موارد اهمیت‌دار در این زمینه است.

آیت‌الله دولابی تصریح کرد: برای جهش در تولید باید مواد اولیه برخی تولیدات در اختیار تولید کننده قرار گرفته و واردات این نوع مواد اولیه تسهیل شود.

وی گفت: برای تحقق شعار سال باید همه بخش‌های کشور از جمله مجلس، قوه قضائیه و دولت به مسئله تولید توجه جدی داشته و برای حل مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند.

نماینده مردم زنجان مجلس خبرگان رهبری گفت: در سایه توجه به شعار سال زمینه اشتغال فراهم شده و مشکلات اقتصادی حل می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر