logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۵۴۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

تولید ماسک توسط داوطلبان هلال احمر استان زنجان

تولید-ماسک-توسط-داوطلبان-هلال-احمر-استان-زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  زنجان  گفت : با استفاده از ظرفیت داوطلبان هلال احمر و  مشارکت فنی و حرفه ای اقدام به تولید ماسک کرده ایم.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در استان خبرداد و افزود: این کارگاه با استفاده از ظرفیت های موجود و موثر داوطلبان هلال‌احمر و اداره کل فنی و حرفه ای استان فعال شده و این مهم از فعالیت انسان دوستانه داوطلبان در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کروناست.

 وی تاکید کرد: داوطلبان هلال احمر استان زنجان از زمان شیوع کرونا در همه شهرستان ها به روش های مختلف در حال انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت مبارزه با کرونا هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ماسک های تولیدی به معاونت دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان جهت توزیع تحویل داده می شود.

میرزایی اظهارداشت: علاوه بر این، داوطلبان هلال احمر در سطح شهرستان ها اقدام به خرید و توزیع مواد ضدعفونی در بین خانوارهای روستاهای محروم کرده اند.

وی یادآوری کرد: این اقدامات در راستای رسالت جمعیت هلال احمر مبنی بر تامین سلامت انسان هاست.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از طرفی نیز ضدعفونی شبانه خیابان ها و معابر تردد و شلوغ شهر از دیگر اقدامات هلال احمر به شمار می رود.

وی به اعلام هشدار در خانه ماندن جهت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: این هشدارها توسط پنج اکیپ  در مناطق، شهرک های اقماری و معابر شلوغ و پرتردد شهر به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به  استقرار سه‌ پایگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان های تابعه استان خبرداد و گفت: هلال احمر  با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در مبادی ورودی و خروجی به کنترل تردد خودروها پرداخته و با استفاده از تجهیزات پزشکی شامل تب سنج و غیره در جهت شناسایی موارد مشکوک فعالیت دارند.

 میرزابی تاکید کرد: هلال احمر استان با همه امکانات در حالت آماده باش بوده و فعالیت های آموزشی و  آگاه سازی به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا  از هیچ تلاشی برای  سلامت جامعه دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر