logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۵۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس نظام مهندسی معدن استان زنجان:

بخشنامه فرجه سه ماهه به فعالیت‌های معدنی توسط معاونت صنایع معدنی کشور صادر شد

بخشنامه-فرجه-سه-ماهه-به-فعالیت‌های-معدنی-توسط-معاونت-صنایع-معدنی-کشور-صادر-شد

رئيس نظام مهندسی معدن استان زنجان از صدور بخشنامه فرجه سه ماهه به فعالیت‌های معدنی توسط معاونت صنایع معدنی کشور گفت: این بخشنامه در استان زنجان اعمال می‌شود که این اقدام بر روند فعالیت‌های معدنی استان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

رضا کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از اعمال فرجه سه ماهه توسط معاونت صنایع معدنی کشور به معدنکاران خبرداد و اظهار کرد: برای فعالیت‌های معدنی از قبیل اتمام زمان پروانه بهره برداری و امثال این موارد فرجه سه ماهه داده شد که این اقدام به موقع و اقدام بسیار خوب و به جایی بود که انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام خوب باعث شد معدنکاران در شرایط فعلی با مشکلات کمتری مواجه شوند افزود: این طرح در استان زنجان نیز اعمال می‌شود و این یک اقدامی برای گذراندن وضعیت فعلی جامعه در خصوص بیماری کرونا است.

رئيس نظام مهندسی معدن استان زنجان در مورد بخشودگی جرائم دیرکرد تسهیلات بانکی در حوزه معادن افزود: این موضوع را باید بانک‌ها اعمال کنند تا روز گذشته پیگیر این موضوع بودم که اعمال شده و امیدواریم تا رفع بیماری کرونا این روند ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از معادن فعالیت‌های خود را به خاطر بیماری کرونا تعطیل کردند افزود: 4 هزار ماسک و حدود 12 لیتر مواد ضدعفونی در بین کارگران معادن استان زنجان توزیع شد.

کشاورزی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در کاهش میزان استخراج مواد معدنی تاثیر گذار بوده چون برخی از معادن فعالیت‌های خود را کم کرده و برخی‌ها کلا فعالیتی ندارند افزود: برخی از کارگران و متخصصان معادن از سایر استانها می‌آیند و این موضوع بر فعالیت‌های معدنی تاثیر منفی گذاشته است.

وی عنوان کرد: دور‌ه‌هایی هم در معادن بزرگ برای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری برگزار شد و قطعا این اقدامات تاثیر گذار بوده و به مسئولین فنی معادن تذکرات لازم نیز داده شده تا موارد بهداشتی را رعایت کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر