logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۵۴۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

3 عضو علی البدل به ترتیب آرا وارد شورای شهر زنجان شدند/ تمامی کمیسیون ها تعیین تکلیف شد

3-عضو-علی-البدل-به-ترتیب-آرا-وارد-شورای-شهر-زنجان-شدند-تمامی-کمیسیون-ها-تعیین-تکلیف-شد

رئیس شورا شهر با اشاره به برگزاری مراسم معارفه اعضای علی البدل شورای شهر زنجان، گفت: اکبر اوصالی، منصور مرادلو و سرور رحیما وارد شورای شهر شدند.

عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مراسم معارفه 3 عضو علی البدل شورای شهر زنجان به عنوان اعضای جدید شورای شهر، اظهار کرد: اکبر اوصالی، منصور مراد لو و سرور رحیما با حضور فرماندار و مدیرکل امور شورا های شهر استان زنجان معارفه شدند.

وی با اشاره به کمیسیون های منحل شده شده شورای شهر زنجان، ابراز کرد: سرور رحیما به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی، اکبر اوصلی به عنوان رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و منصور مرادلو به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری انتخاب شدند.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به تشکیل آخرین جلسه شورای شهر در سال 98، تصریح کرد: بعد از عید نوروز و در اسراع وقت جلسات شورای شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به ابلاغ بودجه شهرداری به همراه تبصره ها به شهرداری زنجان، عنوان کرد: بودجه شهرداری زنجان 550 میلیار تومان است که 60 درصد از این بودجه برای هزینه های جاری شهرداری و 40 درصد از آن برای کار های عمرانی در نظر گرفته شده است.

راشاد با اشاره به وضعیت ضد عفونی شهر زنجان، افزود: از امرور به صورت روزانه ساعت 4 بعد از ظهر شهر زنجان ضد عفونی می شود.

وی با اشاره به همکاری نهاد ها و سازمان های مرم نهاد در ضد عفنونی شهر در کنار شورای شهر و شهرداری زنجان، ابراز کرد: در ضد عفونی کردن شهر نیروهای مردمی بسیج، سپاه و سمن های مردم نهاد فعالیت بسیار بالایی دارند.

رئیس شورای شهر با اشاره به تقسیم بندی شهر به 6 قسمت برای ضد عفونی کردن مناطق مختلف شهری، تصریح کرد: در هر بخش از مناطق 6 گانه شهر 150 تا 200 نفر برای ضد عفونی شهر فعالیت می کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر