logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۵۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

5 کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در زنجان پلمب شد/ اشد مجازات در انتظار احتکار کنندگان

5-کارگاه-تولید-مواد-ضدعفونی-کننده-غیرمجاز-در-زنجان-پلمب-شد-اشد-مجازات-در-انتظار-احتکار-کنندگان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از پلمب شدن 5 کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در زنجان خبرداد و گفت: با احتکار کنندگان و متخلفان حوزه بهداشت به شدت برخورد می‌شود.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: طرح مقابله با تخلفات و گرانفروشی مواد بهداشتی در زنجان بعد از شیوع کرونا آغاز شده که اکیپ‌های نظارتی تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صمت٬ دانشگاه علوم از همه داروخانه‌های سطح شهر زنجان بازدید کرده و گزارشات مردمی را نیز پیگیری می‌کنند، گزارشات مردمی توسط بازرسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و بیشتر این گزارشات منجر به کشف تخلفات شده است.

وی از پلمپ یک واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در زنجان خبرداد و تصریح کرد: این واحد به صورت غیرقانونی و بدون مجوز فعالیت می‌کرد که بعد از شناسایی نسبت به تکمیل پرونده به منظور برخورد قانونی اقدام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: کسانی که در حوزه بهداشت که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است بخواهند تخلف کنند برابر قانون و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

وی با بیام اینکه از زمانی طرح نظارت بر تولید مواد بهداشتی آغاز شده 5 کارگاه که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند پلمب شده است افزود: داروخانه‌ها نیز به صورت روزانه رصد شده و با دریافت گزارشات مردمی از تخلفات گرانفروشی در داروخانه‌ها نیز جلوگیری می‌شود.

ممیزی بیان کرد: اگر کسانی بخواهند در حوزه مواد بهداشتی اقدامات غیرقانونی انجام دهند قطعا در دام قانون گرفتار شده و با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم در مقابله با تخلفات مشارکت بسیار خوبی داشتند خاطر نشان کرد: اگر مشارکت‌های مردمی نبود قطعا این تخلفات کشف نمی‌شد و از مردم می‌خواهیم در هر جایی اگر تخلفاتی را مشاهده کردند گزارش دهند تا برخورد لازم صورت بگیرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر