logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۵۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

زمان برگزاری اردوهای راهیان نور مشخص نیست/ پیش‌بینی اعزام 4 هزار زنجانی به یادمان‌های دوران دفاع مقدس

زمان-برگزاری-اردوهای-راهیان-نور-مشخص-نیست-پیش‌بینی-اعزام-4-هزار-زنجانی-به-یادمان‌های-دوران-دفاع-مقدس

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، هنوز زمان جدیدی برای اعزام کاروان‌های راهیان نور به استان‌ها ابلاغ نشده است.

رسول اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا;اظهار داشت: اردوهای راهیان نور مردمی و دانشجویی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد.

وی با بیان اینکه قرار بود این اردوها برای قشر دانشجو در اسفند ماه امسال برگزار شود، افزود: یک هزار دانشجوی زنجانی قرار بود از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کنند.

این مسئول با اشاره به پیش‌بینی اعزام 4 هزار زنجانی در قالب بسیج اقشار به یادمان‌های دوران دفاع مقدس، افزود: این اردو نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: هنوز برنامه جدیدی برای اعزام به مشهد شهدا اعلام نشده است و معلوم نیست این اردوها برگزار شود یا به زمان دیگری موکول شود.

اکبری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصت مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های این اردوها فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گنجانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا هنوز اعزام زائران به مشهد شهدا محقق نشده است اما امیدواریم با پایان این بیماری، اردوها برگزار شود.

این مسئول افزود: امسال در فصل تابستان و پاییز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور برگزار شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر