logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۵۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

دنیا فرهنگ نوع دوستی را باید از ایرانیان الگو بگیرد/ مشارکت عمومی؛ فرهنگ اصیل نظام اسلامی

دنیا-فرهنگ-نوع-دوستی-را-باید-از-ایرانیان-الگو-بگیرد-مشارکت-عمومی؛-فرهنگ-اصیل-نظام-اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم ایران درس مشارکت عمومی و نوع دوستی را به جهان مخابره می‌کنند که با همه ناملایمات در برابر حمله بیولوژیک ایستادگی می‌کنند.

 حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اگر تاریخ صدر اسلام را مطالعه کنیم متوجه می‌شویم که نهضت پیامبر گرامی اسلام با بسیج همگانی و مشارکت عموم مردم محق شده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که بسیج عمومی، هماهنگی و هم‌افزایی در جامعه وجود داشته است، این پیروزی‌ها استمرار داشته و هر جا که این ویژگی کمرنگ شده پیروزی نیز محقق نشده است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تفکر مشارکت مردم در خوبی‌ها و مشکلات جامعه از سال 41 از طریق امام خمینی (ره) احیا شد و تا به امروز این مشارکت از سوی مردم موجب حل مشکلات جامعه شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: مردم در نظام اسلامی در برابر معضلات و گرفتاری‌ها در همه صحنه‌ها پای کار بوده‌اند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به مشارکت مردم در حوادثی همچون سیل، زلزله، فتنه‌ها و مسائل منطقه‌ای، تصریح کرد: فرهنگ مشارکت جزو فرهنگ اصیل نظام اسلامی بوده و بستر اجتماعی با مشارکت عمومی شکل گرفته است.

وی افزود: مردم ایران چه فقیر و چه غنی، هر جا احساس کنند مشکلی هست به کمک دولتمردان آمده و صحنه را مدیریت می‌کنند تا کم و کاستی‌ها حل شود.

این مسئول بیان داشت: مشارکت مردم در صحنه‌ها را حاکمان نظام به ویژه مقام معظم رهبری در قالب آتش به اختیار ماموریت داده و خواسته‌اند تا از بستر اجتماعی جامعه، اهل فکر و اندیشه و دین و قرآن استفاده کرده و در صحنه باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تقدیر از همراهی اصحاب رسانه، صدا و سیما، فعالان فضای مجازی و اقشار مختلف مردم، گفت: این فرهنگ الگویی برای همه کشورهای جهان محسوب می‌شود.

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد: مردم ایران در بحث منطقه‌ای از جمله اتفاقات سوریه و عراق که توسط آمریکا، اروپا و مرتجعان منطقه‌ای به وجود آمد تا با تفکری پوسیده، بذر ناهنجاری را در منطقه پایه‌ریزی کنند، با هم‌افزایی و حضور در صحنه توطئه را خنثی کردند.

وی با اشاره به هزینه کرد 7 تریلیون دلاری آمریکا و ایادی استکبار در جنگ سوریه و عراق، گفت: بسیج مردمی سوریه و عراق و جهان اسلام، فاطمیون، زینبیون و حیدریون این غده سرطانی را برچیدند.

کارشناس مسائل دینی، سیاسی و فرهنگی تصریح کرد: امروز نیز برای مقابله با ویروس کرونا اگر چه کشورهایی همچون ایتالیا و آمریکا تسلیم شده و اطلاعات غلط به دنیا مخابره می‌کنند اما مردم ایران درس مشارکت عمومی و نوع دوستی را به جهان مخابره می‌کنند که با همه ناملایمات در برابر حمله بیولوژیک ایستادگی می‌کنند.

وی گفت: اگر در دوران دفاع مقدس بسیجیان و نیروهای مسلح در خط مقدم بوده و در برابر هجمه به اعتقادات اسلامی مدافعان حرم پای کار آمدند، امروز جامعه پزشکی به مقابله با ایجاد نا امنی در زمینه سلامتی در خط مقدم قرار دارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر