logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۵۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رییس کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد

تشدید برخورد با تخلفات تصرف اراضی ملی ومنابع طبیعی در ایام تعطیلات عید نوروز

تشدید-برخورد-با-تخلفات-تصرف-اراضی-ملی-ومنابع-طبیعی-در-ایام-تعطیلات-عید-نوروز

رییس کل دادگستری استان زنجان بر تشدید برخورد با تخلفات تصرف اراضی  ملی ومنابع طبیعی در ایام تعطیلات عید نوروز تأکید کرد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام  اسماعیل صادقی نیارکی  با هشدار به سود جویان در تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام تعطیلات عید نوروز  از برخورد جدی و قانونی  با افراد متخلف خبر داد .

وی از لزوم اتخاذ تدابیر لازم دستگاهای دولتی مربوطه برای جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز ، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات ، تصرف حاشیه و بستر رودخانه ها و سیلابها تاکید و ادامه داد : در این زمینه به روسا و دادستانهای شهرستان ها و روسای بخشهای تابعه  دستورات لازم جهت هماهنگی با ادارات منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی ، دهیاریها ، شوراهای اسلامی بنیاد مسکن ، منابع طبیعی وسایر دستگاهها صادر و بر برخورد قانونی و جدی با سود جویان صادر شد است .

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان از  تشدید برخورد با تخلفات تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی  در ایام تعطیلات نوروز خبر داد واظهار کرد : دستگاههای متولی امر بایستی با افزایش گشت ها ی بازرسی  نظارت دقیق  بر اراضی ملی و منابع طبیعی داشته باشند .//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر