logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۵۴۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بسیج سازندگی استان زنجان:

فراخوان نخستین جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان منتشر شد

فراخوان-نخستین-جشنواره-بسیج-سازندگی-استان-زنجان-منتشر-شد

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان از فراخوان نخستین آثار هنری جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز تا 20 فروردین سال 99 خواهد بود.

فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزای نخستین فراخوان جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان اظهار کرد: این جشنواره برای تجلیل از اقدامات و خدمات اثربخش و ارزشمند گروه‌های جهادی کار آفرینان و تولیدکنندگان اقتصاد مقاومتی و حمایت‌های بی‌دریغ خیرین از طرح‌های محرومیت‌زایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در محور حرکت‌های اردویی، جهادی و در بخش‌های هنری، مردمی ایده و تجربه آثار می‌پذیرد ادامه داد: پس از دریافت آثار در دبیر خانه جشنواره توسط هیئت داوران نسبت به انتخاب آثار برگزیده اقدام می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان افزود: علاوه بر تجلیل از آثار‌های منتخب از تعدادی کارآفرینان برتر گروه‌های شاخص شهرستانها و تعدادی از خیرین طرح‌های محرومیت‌زدایی نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود به جشنواه می‌توانند به سایت بسیج سازندگی استان به نشانی zanjan.sazandegi.ir  و کانال تلگرامی جشنواره در شبکه‌های اجتماعی بله، ایتا به آدرس jahadgaran_znj@ مراجعه کنند.

امندی بیان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز تا 20 فروردین سال 99 خواهد بود.

وی ابراز کرد: اختتامیه جشنواره در هفته اول اردیبهشت ماه با حضور مسئولان ارشد استانی و مسئولان دستگاه‌های دولتی و اجرایی همکار و خدمات رسان برگزار خواهد شد.//ع

جشنواره بسیج سازندگی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر