logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۵۴۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

آیا اپل در حال تولید آیفون 9 پلاس است؟

آیا-اپل-در-حال-تولید-آیفون-9-پلاس-است؟

در طی ماه‌های اخیر، اخبار و یا بهتر بگوییم شایعات زیادی در خصوص تصمیم اپل برای رونمایی از آیفونی ارزان‌قیمت طی  چند هفته آینده منتشر شده است؛ برخی‌ها از این گوشی به عنوان آیفون SE2 یاد و برخی نیز نام آیفون 9 را برای آن پیش‌بینی کردند.

به گزارش موج رسا; در طی ماه‌های اخیر، اخبار و یا بهتر بگوییم شایعات زیادی در خصوص تصمیم اپل برای رونمایی از آیفونی ارزان‌قیمت طی  چند هفته آینده منتشر شده است؛ برخی‌ها از این گوشی به عنوان آیفون SE2 یاد و برخی نیز نام آیفون 9 را برای آن پیش‌بینی کردند.

اما امروز وب‌سایت 9to5mac مدعی شده که اهالی کوپرتینو در حال کار روی مدل بزرگ‌تری از این گوشی تحت عنوان آیفون 9 پلاس هستند که در کنار مدل معمولی عرضه خواهد شد. پیشتر در خبرها آمده بود که اینن آیفون از طراحی تقریبا نزدیکی به آیفون 6 برخوردار خواهد بود.

اگر این ادعا درست باشد، می‌توان انتظار داشت که محصول جدید و ارزان‌قیمت اپل، مجهز به نمایشگر 4.7 اینچی LCD و تاچ آیدی تولید خواهد شد. اما اطلاعاتی که از کدهای iOS 14 بدست آمده، مشخصات محصولی مشابه اما با نمایشگر 5.5 اینچی را نشان می‌دهد.

وب‌سایت مذکور در این خصوص نوشت: شواهد حاکی از آن است که هر دو گوشی به پردازنده A11 Bionic مجهز خواهند بود که پیشتر در مدل‌های آیفون 11 نیز بکار رفته است. همچنین از NFC برخوردار خواهند بود که البته این ویژگی در آیفون 8 و آیفون 10 وجود نداشت.

شرکت اپل رویکرد متفاوتی را با سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در زمینه عرضه محصولات ارزان‌قیمت در پیش می‌گیرد. اگرچه بسیاری از شرکت‌ها از سخت‌افزار و پردازنده‌هایی ضعیف‌تر در این گوشی استفاده می‌کنند اما اپل اعتقادی به این مساله ندارد و از پردازنده‌های جدید خود در این مدل‌ها استفاده می‌کند.

با این حال، هنوز تا ماه فروردین و رویداد مورد انتظار اپل برای معرفی این آیفون جدید چند روزی باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که با توجه به شیوع کرونا و تاثیر سوء آن بر روند تولید محصولات این شرکت، چه سرنوشتی برای آیفون 9 و دیگر محصولات این شرکت رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر