logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۵۴۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اورژانس استان زنجان خبر داد؛

آمادگی 58 پایگاه اورژانس برای چهارشنبه آخر سال در زنجان

آمادگی-58-پایگاه-اورژانس-برای-چهارشنبه-آخر-سال-در-زنجان

رئیس اورژانس استان زنجان با اشاره به چهارشنبه آخر سال، گفت: 58 پایگاه اورژانس در چهارشنبه آخر سال آماده ارائه خدمات به هم استانی ها است.

اصغر جعفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: 57 پایگاه اورژانس و یک پایگاه  اورژانس هوایی در استان در وضعیت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه 450 نیروی اورژانس در سطح استان در این روز آماده ارائه خدمات هستند، ابراز کرد: 8 گروه در مناطق پرتردد و پرتجمع شهر با امکانات لازم مسقر هستند تا در صورت بروز حادثه احتمالی در کمترین زمان بر بالین مصدوم حاضر شوند.

رئیس اورژانس استان زنجان با اشاره به وضعیت انتشار کرونا ویروس در استان، تصریح کرد: به بیمارستان ولی عصر (عج) هیچ مصدومی اعزام نمی شود و تمامی مصدوم ها به بیمارستان آیت الله موسوی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه تمامی تجهیزات جراحی، ارتوپدی، اورژانس، چشم و گوش، حلق و بینی در بیمارستان آیت الله موسوی مستقر است، عنوان کرد: به مردم توصیه می کنیم چهارشنبه آخر سال را در خانه و در کنار خانواده بمانند.

جعفری با بیان اینکه مردم در چهارشنبه آخر سال ازخانه خارج نشوند و در محل های تجمعی به هیچ عنوان حاضر نشوند چرا که احتمال انتشار کرونا ویروس در این مناطق بسیار بیشتر است، افزود: اگر مردم رعایت نکنند ما شاهد پیک بسیار بالای انتقال بیماری در هفته های بعد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تمهیداتی را اندیشیده ایم که کار اوژانش و ارائه خدمات به همشهریان به خاطر مخاطرات چهارشنبه آخر سال هیچ خللی در روند درمان بیماران کرونایی نداشته باشد، ابراز کرد: در این راستا بیمارستان ولی عصر هیچ گونه پذیرش بیمار به غیر از بیماران کرونایی نخواهد داشت.

رئیس اورژانس استان زنجان با بیان اینکه اکنون سیستم درمانی استان تمام توان خود را برای درمان بیماران کرونایی صرف می کند، تصریح کرد: اگر مصدومان در چهارشنبه آخرسال زیاد باشد مجبور هستیم توان بیمارستان آیت الله موسوی را در کنار بیمارستان ولی عصر (عج) بالا ببریم و این موجب می شود فرسودگی کادر درمانی بسیار بالا باشد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر