logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۵۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

مردم برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری کمک کنند/ پیش بینی تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث

مردم-برای-جلوگیری-از-حوادث-چهارشنبه-سوری-کمک-کنند-پیش-بینی-تمهیدات-پیشگیرانه-برای-جلوگیری-از-حوادث

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: مردم برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری به مسئولان کمک کنند تا شاهد بروز حادثه تلخی نباشیم.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به قرار گرفتن در چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: توصیه جدی به همه شهروندان دارم تا از اقداماتی که سلامت خود و دیگران را با استفاده از مواد آتش‌زا به خطر می اندازد، خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این روزها جامعه نیازمند آرامش و امنیت روحی و روانی بیشتری است و نباید حوادث چهارشنبه آخر سال این امنیت را خدشه‌دار کند.

این مسئول بیان کرد: ضمن اینکه استفاده ترقه و آتش‌بازی جسم مردم تهدید می‌کند، همچنین می‌تواند در روند خدمت رسانی به بیمارانی که در بیمارستان‌های استان بستری هستند، خلل ایجاد کند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: در صورت وقوع حادثه در چهارشنبه آخر سال کادر درمانی باید نوع خدمت خود را تغییر دهد که این موضوع در خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران کرونایی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مرادی تصریح کرد: همه تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال پیش‌بینی شده است که ضروری است با همکاری مردم شاهد شب چهارشنبه آرامی باشیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر