logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۵۳۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در زنجان 216 نفر هستند

تعداد-مبتلایان-به-ویروس-کرونا-در-زنجان-216-نفر-هستند

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان، گفت: با اعلام 15 مورد مثبت جدیدی شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 216 نفر رسید.

به گزارش موج رسا; اسماعیل رحمانی در نشست رسانه ای با اشاره به تشکیل ستاد دانشگاهی مبارزه و پیشگیری از کرونا اظهار کرد: در ستاد دانشگاهی کرونا 9 کار گروه وجود داشت که یکی از این کارگروه ها، اطلاع رسانی و آموزش عمومی است.

وی بیان کرد: باتوجه به ظرفیت های دانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی زنجان بخش های آموزشی و اطلاع رسانی درباره کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی زنجان زیر نظر وزارت بهداشت تولید و در سطح کشور منتشر می شود.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به مخاطرات چهارشنبه آخر سال، ابرازکرد: باید مخاطرات چهارشنبه آخر سال کمتر شود تا همکاران درمانی ما بتوانند بیشترین انرژی خود را برای مقابله، شناسایی و درمان کرونا ویروس معطوف کنند.

وی با بیان اینکه از مردم خواهش می کنیم از ظرفیت های فضای مجازی و الکترونیکی برای صله رحم در عید نوروز استفاده کنند تا مخاطرات ابتلا به ویروس کرونا کمتر شود، افزود: مردم روستایی برای خرید های نوروزی خود کمتر به شهر ها مراجعه کنند تا موجب انتقال ویروس به محل زندگی خود و خانواده خود نشوند.

رحمانی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت ها برای اطلاع رسانی و آموزش مردم استفاده شده است، تصریح کرد: متاسفانه آن تغییر فتار حداکثری در مردم ایجاد نشده است تا مردم در خانه بمانند و مردم در بازار و مراکز تجمعی حضور دارند.

وی با اشاره به اعلام 15 مورد مثبت جدید کورنا ویروس در زنجان، عنوان کرد: جمعا در استان زنجان 216 نفر مبتلا به بیماری کرونا بستری هستند و تا به امروز فقط 13 نفر بر اثر این بیماری در استان جان باخته اند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر