logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۵۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

افزایش 26 درصدی کشفیات مواد محترقه در استان زنجان/ با مخلان امنیت عمومی برخورد می‌شود

افزایش-26-درصدی-کشفیات-مواد-محترقه-در-استان-زنجان-با-مخلان-امنیت-عمومی-برخورد-می‌شود

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت جامعه و بیماری ویروس کرونا پلیس در چهارشنبه آخر سال در آمادگی کامل قرار دارد گفت: با افرادی که در صدد مخلل امنیت عمومی بوده برخورد می‌شود.

جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اقدامات پلیس آگاهی در خصوص چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست ولی برخی‌ها از این موقعیت سوء استفاده کرده و موجب سلب امنیت و آرامش مردم می‌شوند.

وی تصریح کرد: با وضعیت شیوع بیماری کرونا در جامعه نباید خانواده‌ها اجازه دهند که برخی‌ها با اقدامات خطرناک موجب افزایش فشار کاری عوامل بیمارستانی شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ابراز کرد: برای اینکه از این مشکلات پیشگیری کنیم پلیس به صورت 100 درصدی در حالت آمادباش بوده و افرادی که هنجار شکنی می‌کند و از چارچوب قانونی خارج شده و موجب سلب آرامش مردم شود با آن برخورد قهری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سالهای گذشته متاسفانه به دلیل سهل انگاری و بی‌توجهی‌های صورت گرفته حتی تلفات انسانی داشتیم بیان کرد: در سالهای گذشته متاسفانه به دلیل بی‌توجهی‌ها قطعی عضو و آسیب‌های بسیار جدی غیرقابل جبران پذیری را شاهد بودیم.

رحمتی بیان کرد: قشرهای پرستار و دانشگاه علوم پزشکی به حد کافی گرفتار بیماری کرونا هستند و این زیبنده نیست با آسیب رساندن به دیگران و به خودمان بار کاری آنها را اضافه کنیم.

وی افزود: پلیس تمام توان خود را بکار می‌گیرد تا روز چهارشنبه سوری را کنترل کند و از خانواده‌ها می‌خواهیم به فرزندان خود اجازه خروج از منرل ندهند تا مشکلی در این ایام در جامعه نداشته و مراجعات بیمارستانی کاهش یابد. 

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه افرادی که بخواهند امنیت عمومی را به مخاطره بیندازد تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهند بود بیان کرد: اگر هم کسی در خیابانها با ماشین موجب سلب امنیت عمومی شود خودرو آن بدون وقفه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس آگاهی مقابله با فروش مواد محترقه از سه ماه پیش در دستور کار خود قرار داده است افزود: میزان کشفیات مواد محترقه در استان زنجان نسبت به سال گذشته 26 درصد افزایش یافته است.

رحمتی در پایان تاکید کرد: ما به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیستیم و امیدواریم که مردم به وضعیت موجود توجه کرده و به سراغ مواد محترقه نروند./ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر