logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۵۳۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول کمیته ایجاد نقاهتگاه های کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

1500 تخت در استان زنجان برای دوران نقاهت بیماران در نظر گرفته شده است

1500-تخت-در-استان-زنجان-برای-دوران-نقاهت-بیماران-در-نظر-گرفته-شده-است

مسئول کمیته ایجاد نقاهتگاه های کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به ایجاد نگاهت گاه های کرونا ویروس گفت: 1500 تخت برای نگاهتگاه های کرونا ویروس در نظر گرفته شده است.

نقی خلفی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به نقاهتگاه های کرونا ویروس اظهار کرد: یک هزار و 500 تخت برای نگاهتگاه های کرونا ویروس در زنجان در نظر گرفته شده است.

 وی با بیان اینکه 750 تخت برای ابهر و خدابنده در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: برای شهرستان های خرمدره 200 تخت، سلطانیه 50 تخت، طارم 100 تخت، ماهنشان 100 تخت و ایجرود 8 تخت در نظر گرفته شده است.

مسئول کمیته ایجاد نقاهتگاه های کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه با توجه به وضعیت انتشار کرونا در زنجان امیدورار هستیم که هیچ یک از این تخت ها استفاده نشود، تصریح کرد: با توجه به اقدامات اساسی دانشگاه علوم پزشکی زنجان و شیب ملایم افزایش بیماران مبتلا به کرونا، خوشبختانه تا حد بسیار زیادی این بیماری در زنجان کنترل می شود.

وی با بیان اینکه هیچ یک از تخت های در نظر گرفته شده برای نقاهتگاه های کرونا ویروس استفاده نمی شود و اکنون تمامی این تخت ها خالی است، عنوان کرد: هیچ یک از نقاهتگاه های کرونا ویروس در بیمارستان هایی که بیماران کرونایی تحت درمان هستند، نیست.

خلفی با بیان اینکه طول درمان کرونا ویروس 14 روز است و این عمل در دو مرحله انجام می شود، افزود: دوران نقاهت کرونا ویروس 7 روز است.

وی با بیان اینکه انتقال بیماران تحت درمان کرونا ویروس برای گذارن دوران نقاهت خود به نقاهتگاه ها زمانی اتفاق می افتد که بیمارستان ها ظرفیت نگهداری این بیماران را نداشته باشند، ابراز کرد: زمانی که بیمارستان ها ظرفیت لازم را داشته باشند بیماران تمام 14 روز را در بیمارستان های در نظر گرفته شده برای درمان کرونا ویروس خواهند بود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر