logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۵۳۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

تب سنجی وغربالگری 4074 نفر توسط هلال احمر استان زنجان

تب-سنجی-وغربالگری-4074-نفر-توسط-هلال-احمر-استان-زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از اجرای طرح تب سنجی توسط نیروهای داوطلب خبرداد و گفت: طی یک هفته گذشته غربالگری چهار هزار و 74 نفر در مبادی ورودی شهرهای ابهر، طارم و ایجرود به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی اظهار کرد: نیروهای داوطلب هلال احمر برای تست کرونا ویروس به روش تب سنجی و اطلاع رسانی به مردم به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس در مبادی ورودی استان در شهرستان های ابهر، طارم و ایجرود در ایستگاه های پایش مستقر هستند.

وی یادآوری کرد: تیم های شهرستان ابهر در آزادراه زنجان - قزوین ورودی عوارضی و جاده ترانزیت زنجان – ابهر غربالگری و تب سنجی  2 هزار و 105 نفر را انجام داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های هلال احمر شهرستان طارم نیز در ورودی گیلوان به آببر مستقر هستند که تاکنون غربالگری یکهزار و 512 نفر را انجام داده اند.

میرزایی به غربالگری و تب سنجی در شهرستان ایجرود اشاره کرد و ادامه داد: در این شهرستان نیز تیم های هلال احمر در ورودی زنجان به ایجرود مستقر هستند که تاکنون موفق شده اند غربالگری 457 نفر در خصوص ویروس کرونا را انجام دهند.

وی تاکید کرد: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان در این ایستگاه ها پایش را به روش تب سنجی کنترل می کنند و قبل از این عملیات آموزش های مورد نیاز نیز به آنها ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم ها از 19 اسفند امسال در این مبادی بیان شده مستقر و تاکنون نیز 12 نفر مشکوک به ویروس کرونا را به مراکز درمانی استان ارجاع داده اند.

میرزایی تاکید کرد: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاهاست و جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز همه توان تجهیزات و نیروها به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس بکار بسته و شبانه روز در تلاش است.

وی از عموم مردم خواست؛ به منظور ریشه کنی ویروس کرونا درخانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهرها حتی جاده ها خودداری کنند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر