logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۵۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان زنجان/ 24 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شد

کشف-بیش-از-یک-تن-انواع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-24-باند-تهیه-و-توزیع-مواد-مخدر-در-زنجان-متلاشی-شد

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید بر تشدید مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان گفت: در سالجاری 24 باند تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در استان زنجان متلاشی شد.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در سالجاری بیش از یک تن و 448 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان کشف شده است اظهار کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: این افزایش کشفیات مبنی براین نیست که میزان ورود مواد مخدر به استان افزایش داشته بلکه این افزایش با تشدید مقابله با مواد مخدر و افزایش عملیات‌های پلیس مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید براینکه در راستای مبارزه با مواد مخدر بیش از 3 هزار و 80 نفر اعم از قاچاقچی٬ توزیع کننده و خرده فروشان دستگیر شدند و تعداد دستگیر شدگان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان زنجان عنوان کرد: در سالجاری 2 هزار و 645 مرحله انواع طرح‌های مقابله با مواد مخدر در سطح استان زنجان اجرا شده که اجرای طرح‌ها نسبت به سال گذشته 32 درصد افزایش یافته است.

حسین‌خانلو با بیان اینکه جمع آوری معتادان پرخطر در سطح استان از جمله ماموریت‌ها پلیس مواد مخدر در سطح استان است بیان کرد: با توجه به سیاست‌های پلیس مواد مخدر در استان بیش از یک هزار و 550 نفر معتاد در سطح استان جمع آوری شده و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

وی بیان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش از 450 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان توزیع‌کنندگان و خرده فروشان توقیف شده است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان عنوان کرد: 24 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در طول امسال توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر متلاشی شد.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزشی نیز اقدامات برجسته انجام شده و کارگاه‌های مختلف آموزشی برای عموم مردم اعم از دانشجویان٬ دانش آموزان و عموم مردم کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است افزود: در سالجاری 700 کلاس آموزشی و آگاه سازی در سطح استان زنجان برگزار شد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان عنوان کرد: امسال تعدادی از خانه پاتوق‌ها که به محل تجمع معتادین و مصرف مواد مخدر تبدیل شده بود با هماهنگی دادستانی زنجان پلمپ شد.

وی در پایان نیز بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان تمامی قهوه‌خانه و قلیان‌سراها بسته است و اگر مردم از فعالیت مخفیانه این گونه مکان‌ها اطلاع دارند به پلیس 110 اطلاع دهند تا نسبت به پلمپ آنها اقدام لازم صورت بگیرد.//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر