logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۵۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

سوریه بهای دفاع از محور مقاومت در برابر اسرائیل را می‌پردازد

سوریه-بهای-دفاع-از-محور-مقاومت-در-برابر-اسرائیل-را-می‌پردازد

ماریا سعاده عضو سابق پارلمان سوریه، بحران سوریه را نتیجه دفاع این کشور از محور مقاومت عنوان کرد.

به گزارش موج رسا; گروه بین‌الملل: «ماریا سعاده»، عضو سابق پارلمان سوریه در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری مهر، جنگ علیه سوریه را جنگی تمام عیار علیه این کشور عنوان کرد.

به گفته ماریا سعاده، جنگ علیه سوریه، به عنوان جنگی در همه ابعاد، در آغاز یک عملیات نظامی و میدانی بود که در ادامه دیگر حوزه‌ها و بخش‌های کشور سوریه را نیز درگیر کرد.

عضو سابق پارلمان سوریه، در عین حال تاکید کرد که مثلث مردم، ارتش و مقاومت در سوریه، توانسته دستاوردهای میدانی فراوانی را به دست آورد و امروز تمامیت ارضی سوریه بازیابی شده است.

سعاده همچنین این را نیز افزود که امروز با گذشت ۹ سال از جنگ علیه سوریه، یک بحران اقتصادی علیه مردم شکل گرفته است که می‌توان آن را تروریسم اقتصادی نام گذاشت.

به اعتقاد عضو سابق پارلمان سوریه، غرب همه تلاش خود را کرد تا برای تضعیف دولت، مردم را تحت فشار اقتصادی قرار دهد، اما امروز ملت سوریه با ابتکار عمل و پیروزی و اصرار به مقاومت به زندگی ادامه می‌دهد و روحیه و اراده مردم توانست در برابر این فشارها پیروز شود.

در ارتباط با دفاع سوریه از محور مقاومت، نیز ماریا سعاده گفت: به اعتقاد من سوریه امروز بهای دفاع از محور مقاومت در برابر اسرائیل را می‌پردازد.

این عضو سابق پارلمان سوریه در عین حال تاکید کرد: برخی بازیگران منطقه‌ای که منافع مشترک سیاسی و جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی با سوریه دارند، در این دوران در کنار ملت و دولت سوریه قرار گرفتند.

در پایان این گفتگو، ماریا سعاده همچنین افزود: مقاومت یک رفتار سیاسی و میدانی برای تاکید بر تمامیت ارضی است، بویژه اینکه سوریه در برابر اسرائیل ایستاده است و اسرائیل نیز فرهنگ منطقه و فلسطین را تغییر داده و لذا لازم است تا به طور اساسی با مفهوم اشغالگری مقابله کرد./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر