logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۵۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان خبرداد

اختصاص هزینه های اعیاد شعبانیه برای توزیع لوازم بهداشتی در زنجان

اختصاص-هزینه-های-اعیاد-شعبانیه-برای-توزیع-لوازم-بهداشتی-در-زنجان

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: هزینه های اعیاد شعبانیه برای تهیه و توزیع لوازم بهداشتی در زنجان از سوی حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت.

 محمد جواد غم پرور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: هزینه های اعیاد شعبانیه با توجه به گسترس ویروس کرونا در استان زنجان از سوی حسینیه اعظم زنجان به تهیه و توزیع لوازم بهداشتی اختصاص یافت.

وی افزود: از سوی حسینیه اعظم زنجان بیش از 3 هزار بسته بهداشتی تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم استان زنجان قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان از قبیل برنامه هفتگی و جشن‌های اعیاد شعبانیه در زنجان تعطیل شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: با همکاری شرکت خطوط لوله و مخابرات استان زنجان خادمین افتخاری کوچه‌ها و خیابان‌های ضلع جنوبی شهر زنجان را ضد عفونی می‌کنند.

غم‌پرور با بیان اینکه امور بانوان حسینیه اعظم زنجان به دنبال راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک است، افزود: تلاش می‌شود در این زمینه نیز به استان کمک شود.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌های مسجد حسینیه اعظم زنجان در ایام تعطیل است، افزود: با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه تحویل سال به صورت مجازی و مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدامات لازم را با استفاده از توان خادمین افتخاری این مسجد به کار می‌گیرند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر