logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۵۳۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خطاب نمایندگان زنجان در مجلس:

فراموش نکنید هنوز مسئول رای 4 سال گذشته هستید/ گویا با اتمام انتخابات عملا مسئولیت خود را تمام شده دیدید!

فراموش-نکنید-هنوز-مسئول-رای-4-سال-گذشته-هستید-گویا-با-اتمام-انتخابات-عملا-مسئولیت-خود-را-تمام-شده-دیدید!

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان خطاب نمایندگان زنجان در مجلس نامه سرگشاده ای را منتشر کرده است.

به گزارش موج رسا; شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان خطاب نمایندگان زنجان در مجلس نامه سرگشاده ای را منتشر کرده و نسخه ای از آن را در اختیار موج رسا قرار داده است؛ من کامل نامه به شرح زیر است:

چند هفته ای است که مهمترین اتفاق کشور شیوع ویروس کرونا است و پس از ورود این بیماری به داخل مرزهای ایران اسلامی شاهد تکاپوی بسیاری از افراد جامعه چه با ماهیت حقوقی و چه حقیقی بودیم. در استان زنجان نیز در همان روزهای اولیه شیوع ویروس، گروه های مختلف جهادی به یاری متولیان سلامت استان آمدند و هر یک به نحوی تلاش کردند تا به شیوه خود از گسترش بیماری جلوگیری کنند.

در این وانفسا همه نقش خود را در یافته اند. رسانه متولی فرهنگ سازی برای آموزش بهداشتی مردم شده و تلاش می کند حضور غیرضروری ملت در محیط خارج از منزل را کاهش دهد. کادر پزشکان و پرستاران با جان فشانی تحسین آمیزی به جنگ کرونا رفتند و خود را برای هر دشواری آماده ساختند.

بسیجیان و گروه های جهادی از همان روزهای نخست با ضدعفونی کردن شهر و مکان های پرتردد، با راه اندازی جهادی خط تولید نیازمندی های اولیه کمیاب، رساندن مایحتاج و ارائه آموزش های اولیه بهداشتی به نیازمندان نقش خود را ایفا می کنند.

مسئولان اجرایی در تلاشند تا مدیریت شهر و استان را در دست گرفته و مسیر را به گونه ای پیش ببرند تا خسارت حداقلی از پس شیوع این بیماری به آحاد جامعه وارد آید و خلاصه اینکه همه و همه در این وانفسای مهم استان بی تفاوت نیستند.

همه نقش خود را می دانند؛ اما بنظر می رسد آن که نسبت به این مشکل اساسی مردم بی تفاوت است شما نمایندگان فعلی مردم استان زنجان هستید.

عجیب است که هنوز داغی تنور انتخابات سرد نشده فراموش کرده اید که کماکان نسبت به این مردم شریف و رایی که 4 سال گذشته از ایشان گرفته اید مسئول و پاسخگو هستید؟

شما که برخی تان به مدد اتهامات اقتصادی ثبت نام نکردید و برخی دیگر نیز حائز احراز صلاحیت برای رقابت انتخاباتی مجدد نشدید، گویا با اتمام انتخابات عملا مسئولیت خود را تمام شده دیده اید و بی اعتنا به وظیفه ای که بابت آن سوگند یاد کرده اید، به همه مسئولیت هایتان پشت پا زده اید؟

توصیه می کنیم تا دیر نشده نقش خود را در این برهه حساس دریابید و برای کاستن از مشکلات ملت تلاش کنید و بدانید که تک تک این رفتارهای ناصحیح در تاریخ ثبت شده و مردم بی تفاوتی امروز شما نسبت به مشکلاتشان را فراموش نخواهند کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر