logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۵۳۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پروش استان زنجان:

استفاده از سرویس مدارس در سال آینده فقط با ثبت نام در سامانه سپند ممکن است

استفاده-از-سرویس-مدارس-در-سال-آینده-فقط-با-ثبت-نام-در-سامانه-سپند-ممکن-است

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به راه اندازی سامانه سپند، گفت: استفاده از سرویس مدارس در سال آینده فقط با ثبت نام در سامانه سپند ممکن است.

اصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی مدارس در اسفندماه و حق الزحمه سرویس مدارس، اظهار کرد: میزان پرداخت حق الزحمه سرویس مدارس در کارگروه ماده 18 نواحی 14 گانه آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در اول اسفند ماه اعلام شده بود که موقتا هیچ هزینه ای به عنوان حق الزحمه سرویس های مدارس پرداخت نشود، ابراز کرد: تمامی نواحی 14 آموزشی استان به صورت مجزا در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت حق الزحمه سرویس مدارس تصمیم گیری خواهند کرد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به سامانه سپند، تصریح کرد: تمامی دانش آموزانی که سال آینده می خواهند از سرویس مدارس استفاده کنند باید در این سامانه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به تعداد دانش آموزانی که از سرویس مدرسه استفاده می کنند، عنوان کرد: استفاده دانش آموزان از سرویس مدارس در سال آینده منوط به ثبت نام در سامانه سپند است.

ابراهیمی با بیان اینکه زمانی که ارائه سرویس مدارس از طریق این سامانه انجام شود مسئولان آموزش و پرورش، شهرداری و اولیا می توانند اقدامات کنترلی خود را به راحتی انجام دهند، افزود: این سامانه ضریب ایمنی سرویس مدارس را بالا می برد.

وی با بیان اینکه این سامانه به آموزش و پرورش در مدیریت سرویس مدارس کمک بسیار زیادی می کند، ابراز کرد: امکان پرداخت حق الزحمه سرویس مدارس از طریق این سامانه وجود دارد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان در سامانه سپند تا 20 اسفند در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: به دلیل شرایط ایجاد شده این زمان تمدید شد.

وی با اشاره به استقبال کم اولیا و دانش آموزان از سامانه سپند، عنوان کرد: حدود 50 درصد از دانش آموزان در این سامانه ثبت نام کرده اند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر