logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۵۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان خبرداد

آغاز توزیع میوه شب عید در 150 غرفه در سطح استان زنجان/ کمبودی از اقلام اساسی در استان وجود ندارد

آغاز-توزیع-میوه-شب-عید-در-150-غرفه-در-سطح-استان-زنجان-کمبودی-از-اقلام-اساسی-در-استان-وجود-ندارد

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از آغاز میوه شب عید در 150 غرفه در سطح استان زنجان خبرداد و گفت: برای توزیع میوه شب عید 80 غرفه در نظر گرفته شده بود که به منظور جلوگیری از ازدهام جمعیت این تعداد به 150 غرفه افزایش یافت.

سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از امروز میوه شب عید در غرفه‌هایی که از قبل در نظر گرفته شده توزیع می‌شود و غرفه‌ها به اندازه  کافی در نظر گرفته شده و مردم سعی کنند در غرفه‌ها تجمع نکنند چرا که تعداد غرفه‌ها به اندازه کافی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه 700 تن سیب و یک هزار تن نیز پرتقال برای عید امسال ذخیره شده است ابراز کرد: در سطح شهر زنجان 100 غرفه در نظر گرفته شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه 50 غرفه نیز در سطح شهرستانها به منظور توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است بیان کرد: روند توزیع میوه‌ها نیز با نظارت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میوه به اندازه کافی در نظر گرفته شده است بیان کرد: این میوه ذخیره شده به منظور تامین 100 درصدی نیاز بازار نیست و ذخیره میوه شب عید به منظور تنظیم قیمت‌ها و جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها است.

موسوی در مورد تامین اقلام اساسی مردم نیز گفت:مردم هیچ نگرانی از بابت اقلام اساسی نداشته باشند و اقلام اساسی مورد نیاز مردم به وفور تامین می شود و از این لحاظ هیچ مشکلی در سطح استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته نیز بازار زنجان تعطیل شده است بیان کرد: بازاریان در این رابطه همکاری بسیار خوبی را داشتند و این اقدام روند شیوع کرونا را کند می‌کند و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم با ماندن در خانه این بیماری را در سطح استان ریشه کن کنیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر