logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۵۳۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

توزیع 300 هزار ماسک در داروخانه‌های زنجان/ یک میلیون جفت دستکش لاتکس وارد استان زنجان می‌شود

توزیع-300-هزار-ماسک-در-داروخانه‌های-زنجان-یک-میلیون-جفت-دستکش-لاتکس-وارد-استان-زنجان-می‌شود

معاون استاندار زنجان از توزیع 300 هزار ماسک در داروخانه‌های زنجان تا روز دوشنبه خبر داد.

فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تولیدات کارخانجات در خصوص اقلام بهداشتی اظهار کرد: خوشبختانه در خصوص تامین اقلام ضدعفونی  کننده اعم از ژل، اسپری، الکل و ... در حداقل نسبی و مطلوب قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه در دو مرحله توزیع ماسک را در داروخانه‌ها داشتیم، ابراز کرد: اکنون هیچ داروخانه‌ای نیست که در خصوص ژل ضدعفونی کننده کمبود داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در خصوص اسپری کمبود وجود داشت، خاطرنشان کرد: کارشناسان عنوان می‌کنند که اسپری کارایی ژل ضدعفونی کننده را ندارد و ممکن است آثار سوء نیز داشته باشد اما چون نیاز عمومی است برای مدیریت کردن این نیاز تصمیم گرفتیم یکی از واحدهای تولیدی خط تولید خود را به اسپری اختصاص دهد تا نیاز داروخانه‌ها را پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه کمبود اسپری نیز ظرف چند روز آینده برطرف خواهد شد، گفت: ما از امروز نسبت به توزیع ماسک اقدام می‌کنیم و تمام داروخانه‌ها باید ماسک در اختیار مردم قرار دهد.

نیک‌سرشت با تاکید بر اینکه تا روز دوشنبه حداقل 300 هزار ماسک در داروخانه‌ها توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: هر روز 200 هزار ماسک در استان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم  برای تامین پارچه از استانهای انجام شده است، افزود: در خصوص  کش نیز یک واحد تولیدی در استان فعال شده تا نیاز استان را برطرف کند.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره اینکه دستکش های لاتکس را از استانهای دیگر تامین می‌کنیم، اظهار کرد: ظرف چند روز آینده یک میلیون جفت دستکش وارد استان خواهد  شد اما در خصوص دستکش‌های فریزری هیچ مشکلی در استان نداریم و از همین امروز دو میلیون دستکش از این نوع در داروخانه ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص ضدعفونی کننده های معابر نیز هیچ مشکلی نداریم، اظهار کرد: ظرفیت استان به اندازه ای است که نیاز استان را برآورده کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر