logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۵۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر موسسه معبر آسمانی نور استان زنجان:

2000 بسته بهداشتی در مناطق محروم توزیع می شود

2000-بسته-بهداشتی-در-مناطق-محروم-توزیع-می-شود

مدیر موسسه معبر آسمانی نور استان زنجان با اشاره به اقدامات این موسسه، گفت: 2000 بسته بهداشتی در مناطق محروم توزیع می شود.

رحمان هادی نژاد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات موسسه معبر آسمانی نور در راستای مبارزه به ویروس کرونا، اظهار کرد: از 18 اسفند ماه چهار گروه جهادی در موسسه معبر آسمانی نور در راستای مبارزه و ازبین بردن ویروس منحوس کرونا در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های بهداشتی توسط گروه های جهادی موسسه معبر آسمانی نور، ابراز کرد: بسته های بهداشتی شامل مواد شوینده، ضدعفونی کننده، مایع دست شویی، مایع ظرفشویی، وایتکس و ماسک است که در مناطق محروم توزیع می شود.

مدیر موسسه معبر آسمانی نور با اشاره به تهیه بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی این موسسه، تصریح کرد: 300 بسته غذایی و معیشتی به ارزش دو ملیون ریال در مناطق محروم توزیع شده است.

وی با اشاره به تولید ماسک های بهداشتی توسط گروه های جهادی موسسه معبر آسمانی نور، عنوان کرد: بیش از 10 هزار ماسک تا به امروز تولید و در مناطق محروم توزیع شده است.

هادی نژاد با بیان اینکه یک هزار و 200 بسته بهداشتی تا به امروز در ناطق محروم توزیع شده است، افزود: 800 بسته بهداشتی نیز آماده توزیع در مناطق محروم است.

وی با اشاره به فرهنگ خیری استان زنجان، ادامه داد: خرین استان زنجان کمک بسیار زیادی را به ما در این راستا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر موسسه معبر آسمانی نور با اشاره به اقدامات گروه های جهادی موسسه معبر آسمانی نور در راستای ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی، ابراز کرد: سعی کرده ایم شب ها در کنار بسیجیان و ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) در این راستا نیز خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی بسته بندی ها با رعایت تمامی تمهیدات بهداشتی در داخل موسسه انجام می شود، تصریح کرد: تولید ماسک ها برای جلوگیری ازتجمع در دونقطه و به صورت کاملا بهداشتی انجام می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر