logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۵۳۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف انبار احتکار دستکش و 180 هزار انواع لوازم بهداشتی تقلبی در زنجان

کشف-انبار-احتکار-دستکش-و-180-هزار-انواع-لوازم-بهداشتی-تقلبی-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انبار احتكار بيش از 41 هزار جفت دستكش بهداشتي در زنجان گفت: بیش از 180 هزار لوازم بهداشتی تقلبی کشف و ضبط شد.

سردار رحيم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: براساس کارهای اطلاعاتی و دریافت اخباري مبني بر احتكار لوازم بهداشتي در سطح شهرستان، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادي به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي تصریح کرد: ماموران در بازرسي از يك انبار شخصي در زنجان،41 هزار و 606 جفت دستكش و ۱۰بطری محلول ضد عفوني کننده كشف و توقيف كردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: همچنين در بازرسي از يك محل ديگر، 148 عدد ژل ضدعفوني كننده در پوشش تيوپ‌هاي كرم مرطوب كننده كشف و يك نفر در اين زمينه دستگير شد.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: در راستای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده ماموران انتظامی شهرستان ابهر نیز از تولید اقلام بهداشتی تقلبی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان ابهر با هماهنگی مقام قضائی  یک کامیون را در حال بارگیری از یک گاراژ در داخل شهر ابهر شناسایی و در بازرسی از آن 150 هزار کلاه آکاردوئی پزشکی و 30 هزار کاور کفش یکبارمصرف تقلبی را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه با بیان این که  2 نفر در این زمینه دستگیر شدند گفت: با دستور مقام قضائی واحد صنفی مورد نظر پلمب و اقلام کشف شده تحویل مراجع مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان احتکار کالاهاي ضروري مردم در شرايط حساس کنوني را غير اخلاقي عنوان و تصريح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتي اعم از دپو در خصوص شوينده‌ها‌، مواد بهداشتي و ضدعفوني کننده‌ها‌، ماسک را به پليس 110 اطلاع دهند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر