logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۵۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

تشدید نظارت بر مراکز غیر رسمی اقامتی در زنجان

تشدید-نظارت-بر-مراکز-غیر-رسمی-اقامتی-در-زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در حال حاضر اماکن تاریخی، موزه‌ها و سایت‌های گردشگری استان زنجان نیز تعطیل است.

امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: از یک هفته پیش اقامت در همه مراکز غیر رسمی استان زنجان از جمله مهمانسراهای ادارات، مدارس، خانه معلم و مساجد ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه چندین مورد آگهی اجاره خانه مشاهده شد که با این موارد از سوی نیروی انتظامی برخورد لازم انجام شد، ادامه داد: اقامت در سوئیت‌ها نیز ممنوع است.

این مسئول بیان داشت: از دوم اسفند با تشدید نظارت بر مراکز غیر رسمی استان، اقامتی ثبت نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت هتل‎ها نیز در استان به صفر رسیده است، افزود: از 16 اسفند ماه ورود خودرو با پلاک‌ استان‌های دیگر به زنجان ممنوع شده است.

ارجمند تصریح کرد: فقط مسافران گذری می‌توانند از طریق اتوبان از زنجان رد شوند و برای جلوگیری از ورود مسافران ورودی‌های استان بازرسی می‌شود.

وی با بیان اینکه از طرف استان گیلان بازرسی‌ها به شدت انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر اماکن تاریخی، موزه‌ها و سایت‌های گردشگری استان زنجان نیز تعطیل است.

این مسئول بیان داشت: همه آژانس‌های خدمات مسافرتی استان نیز تعطیل و پذیرش تورها متوقف شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به ممنوع بودن عرضه قلیان در استان زنجان، افزود: بخشنامه لازم به همه مراکز ارائه شده است.

ارجمند با بیان اینکه مراجعه به استان زنجان به صفر رسیده است، افزود: مردم نیز رعایت کرده و مسافرت نمی‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر