logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۵۳۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف احتکار دستکش توسط نیروی انتظامی در زنجان

کشف-احتکار-دستکش-توسط-نیروی-انتظامی-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش ماموران پلیس امنیت عمومی به صورت جدی به منظور جلوگیری از احتکار مواد بهداشتی وارد کار شدند گفت: در شهرستان ابهر بیش از یک میلیون و 796 هزار دستکش احتکار شده کشف و ضبط شد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با جدیت بر مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی در سطح استان پای کار است اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده فعالیت می‌کنند که در این راستا در ابهر دستکش‌های بهداشتی دپو توسط ماموران پلیس امنیت عمومی کشف شد.

وی با بیان اینکه این کالاها در بازرسی کارخانه تولید مواد بهداشتی کشف شد عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر با هماهنگی مقام قضائی یک کارخانه تولید مواد بهداشتی را که شناسایی کرده بودند مورد بازدید قرار دادند و این کالاهای دپو شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه به شدت با احتکار کنندگان کالاهای بهداشتی برخورد می‌شود افزود: با دستور مقام قضائی این واحد مورد نظر پلمب و اقلام کشف شده تحویل نمایندگان اداره صمت استان شد.

وی احتکار کالا را در شرایط فعلی را یک کار غیراخلاقی و غیرانسانی عنوان کرد و افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتي از دپو مواد بهداشتی اعم از شوينده‌ها، مواد بهداشتي و ضدعفوني کننده‌ها، ماسک غیره را به پليس 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدمات قانونی صورت بگیرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر